Alla inlägg under januari 2011

Av Emma - 15 januari 2011 21:28

Nä nu säger jag godnatt för idag, imorgon blir det ett tidigt inlägg sen blir det inte mer förrän  jag kommer hem, och när det vet jag inte :) Men ska starta säsong 7 av two and a half men och somna till det. Godnatt :*

Av Emma - 15 januari 2011 20:10

Ligger i sängen och spelar fet musik via mina coola hörlurar :D

Peppar för en heldag i Köpingebro imorgon.

Ska åka med och kolla och heja fram Tjejerna :D

Tråkigt nog hamna dom i samma grupp, men två från gruppen går vidare så jag hoppas dom blir 1a och 2a, skulle vara roligt :D Det som är mindre roligt är att klockan 06 ringer larmet på luren, drar till Jörgen strax innan 7 sen åker jag med dom dit. Nice nice.


Tummen upp D:

 

Av Emma - 15 januari 2011 17:07

Bilder under hösten, kanske någon bild från somras med.

Men alla bilder betyder något :)


    När Berga lågpris i Eslöv hade halva priset på allt, så var kål tydligen det första man tänkte på?               Mitt snygga blåmärke när jagg trilla i Fredriks trappa

      Malmö tog guld!!  

                      Mitt emot världens finaste plantskola, som är nerlagd nu. Hoppas du har det bra där du är Bengt, jag saknar dig och tänker  på dig varje dag <3  

Hemma hos oss

 


Alla bilder symboliserar något, både saknad och glädje. <3

Av Emma - 15 januari 2011 12:23

Ja jag gick ju såklart inte ut , skiiit!!!

Gick raka vägen in i duschen istället, haha. förjävligt.

När jag kom ur hämta jag måttbandet och mätte runt magen, sedan den 6 December har det minskat 8 cm och då har jag bara tränat effektivt dom två första veckorna. Sen har det blivit 3 fotbollsträningar, 1 cup och en joggingrunda. Det är riktigt nice med resultat även om jag är dålig på att röra på mig. Men förhoppningsvis motiverar det mig ändå. Det är tack vare att jag äter mindre, lite  nyttigare ibland, samt att jag inte äter godis och chips var och varannan dag. Jag har en tendens att äta godis och chips när jag är med Elin, det är fan inte bra. haha :p


Men snart drar fotbollen igång på riktigt. Redan på måndag kom jag på :D:D Så då blir det fotboll två dagar i veckan, resten av laget har vattengympa med på torsdagar men det skippar jag för jag mådde så jävla dåligt förra gången, så då får jag fan löpa en dag istället :D Använda Brors hantlar och köra lite styrka :)


Men nu blir det maaud, knäckemackor med keso samt lite frukt, namnam.

Av Emma - 15 januari 2011 11:31

Tjuuu.

Hur är det idag?

Själv är det prima, ska nog försöka ta mig ut idag. Antingen gå eller jogga, kanske båda delarna. får se. Men vill iaf ut men tråkigt själv. Fanfan, varför är vädret så jvla tråkigt?Jag kommer säkert trilla också för det är snöblask på vår väg, faaan. Nä jag får fan gå ut, sen när jag kommer tillbaka blir det knäckemacka med keso och aromat på, mumma.


Annars idag händer inte ett skit, ganska skönt det med faktiskt.

Vad ska ni göra idag då?!

Av Emma - 14 januari 2011 23:40

Mina skor glömde jag ju visa, hähä.

Här kommer några vackra bilder :D

Ellos 249 kr, som hittat :D:D


     

DOM ÄR SÅÅ SNYGGA!!!! Såfort det blir vår kommer dom bo på mina fötter, yäyä. Även när jag åker någonstans där jag inte behöver vara ute haha :D wohoo

Av Emma - 14 januari 2011 23:31

Nu några dagar framåt kommer jag ladda upp flera bildbomber på allt roligt som hände förra året :) Ikväll blir det Eslövs golfbana. Alla morgonbilder och den vackra utsikten saknar jag. Dom fina människorna också såklart :) Ni är guld värda.


                                

          Tänk så vackert det kan vara på en golfbana.

Jag saknar det och önskar jag kunde få jobba där förevigt! 


(jag själv har fotat varenda bild såklart ;) )

Av Emma - 14 januari 2011 20:08

Lever ni elloor?! :D

Har just pratat lite med min tränare, på söndag har dom två lag i a-slutspel i Köpingebro, tror jag ska hänga med och kolla :D:D spännande. Hoppas båda lagen går till finalen, skulle vara roligt  :) Lycka till girls :D


Annars idag har jag lämnat systerson och lillebror, varit på arbetsförmedlingen och fått en lapp påskriven, skickat iväg den, handlat bullar och fika, fixat jämkningslapp så jag får tillbaka pengarna som kommunen dratt skatt på för i December, hämtat ut kläderna jag och min lillebror beställt samt ätit pasta mannen. Sjukligt gott, så nu håller jag kväll och tänker bara umgås med min älskade familj :)


Jag beställde ju som sagt limegröna skor, sjuuukt snygga :D en svart lång munkjacka som ska skickas tillbaka för att mor min trodde jag valt fel storlek så hon ändra, haha. Nu sitter den bra men jag vill ha den stor och pösig så ska beställa en ny, chinosen ska även skickas tillbaka, inte min typ av byxor :) Men skorna är verkligen så Emma-style HAHAHAH, :D Lägger upp bild sen eller imorgon :)

Ovido - Quiz & Flashcards