Alla inlägg under juli 2012

Av Emma - 31 juli 2012 21:48

Har precis bäddat ner mig i sängen, dags för skönhetssömn haha :)

Blev ett riktigt bra pass på gymmet, körde ett pass medel, 30 min styrketräning samt 1 mil cykling. fick träna lite extra idag eftersom att jag inte hinner imorgon. Har bokat biljetter till madagaskar 3 i 3D. min kära systerson har tjatat en del nu haha :) men det ska blir roligt iaf.

ligger och äter mammas hemmagjorda piroger, gooottt.

godnatt på er, pusssis

Av Emma - 31 juli 2012 12:18

Nöööjd, klara den branta backen trotts ösregn, wuhuu :)

Känner mig mör och tung i kroppen men ingen träningsvärk, var duktig och stretcha igår ;) ikväll blir det ett efterlängtat medelpass :)

Valla djuren idag igen ;)

Av Emma - 31 juli 2012 09:20

Men hallå söta ni.

idag är det ösregn och jag är väldigt glad att jag sitter i klipparen, men nackdelen är att jag inte har något torkarblad, har tappat det på vägen haha. så det var liiite svårt att se ut imorse men der gick ändå :)

Strax ska jag ta satts upp för backarna i enebacken, får se om jag glider ner eller om det går :)

Ha en trevlig regning dag :)

Av Emma - 30 juli 2012 21:59

Idag har jag inte haft tid att blogga, en del klydd på jobb, firat farmor och sen tränat. och nu blir det sängen.

Och du, fuck off bitch. :)

Av Emma - 29 juli 2012 19:29

Slänger upp lite bilder på vad jag handla idag :)

Ett snyggt svart linne
En kavaj (äääntligen, har letat såå länge nu)
En snygg t-shirt
3 basic linnen, ett vitt och två svarta
2 bhar, en svart och en vit :)

Av Emma - 29 juli 2012 16:36

Ibland blir jag trött på mig själv, har hittat så mycket fint och jag som skulle endast handla navelpiercing (vilket jag inte ens har hittat) men men så är livet :)

Av Emma - 29 juli 2012 13:13

Ska strax iväg med mamma och pappa och shoppa på nova, ska försöka undvika att handla något haha, ett undantag är navelpiercing :p

men vi får väl se hur det går haha :)

Av Emma - 29 juli 2012 10:15

Godmorgon på er :)

Ligger i sängen och kollar på sex and the city 2, blev grymt sugen på rostade mackor och oboy - söndagar är bäst :) så ska väl pallra mig upp ur sängen och fixa det, ska försöka ta mig till gymmet sen om jag hinner, stänger ganska tidigt. annars får jag utöva någon träning här hemma :)

Ha en bra söndag :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards