Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Emma - 25 januari 2011 23:12

Vilken dag.

Lämna som sagt lillebror i stan, körde och köpte fika till mig och Farmor, vars en semla och ett vaniljhjärta. Men jag käka bara vaniljhjärtat så farmor fick min semla som hon kan fika med imorgon. Snäll jag är :D Haha. Sen drog jag hem, hämta lillebror och systerson. Sov, käka, börja möblera på mitt rum, kolla första halvleken av handbollen - den sög där av kolla jag inte på den andra halvan. Fortsatte med rummet, damma, dammsuga och plocka undan, duscha. Och gissa vart jag är nu?! Joo krypit ner i sängen och ska försöka sova. Är trött som en .. ja något som är väldigt väldigt trött. Hoppas på att jag kan somna och få sova hela natten. En anledning till att jag möblera, vakna som sagt inatt och fundera ett jävla tag på hur jag kunde ha rummet sen somna jag om igen. Har ställt sängen så jag sover på andra sidan nu, skönt. Börjat få ont i min vänstra axel eftersom jag sover alltid utåt mot rummet. Ja ni bryr er ändå inte hur jag sover så hahaha :D Men jag hoppas detta hjälper, återstår att se imorgon... Varför fortsätter jag babbla?! Ingen aning. Godnatt

Av Emma - 25 januari 2011 10:22

Dagens frukost.

Blåbärs yoghurt, banan, ett ägg och ett glas proviva.

riktigt namnam

 

Av Emma - 25 januari 2011 09:55

Hej!

Jag är jäääättetrött.

Min kropp är tung och mör.

Ska lämna lillebror strax, ska först äta.

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards