Alla inlägg under oktober 2011

Av Emma - 10 oktober 2011 16:50

Hallåhallå!

Hur är det med er?!

Sj suger det rätt duktigt nu.

Hela dagen har det ösregnat på mig, varit lerig upp till hakan (har rensat ogräs). Det är skit och min längtan efter gymmet har sjunkit ju längre dagen gått så åkte hem direkt efter jobb istället. Ingen mening att vara där om jag ändå inte är taggad. Ska göra lite styrkeövningar hemma istället :)


Igår kom mamma hem med en pilatesboll till mig, la på den hela kvällen igår och gjorde sittups och gissa om jag har en jävla träningsvärk i magen idag?! Jo minsann, haha. Men jag lär väl änga på den varje dag, lär ha 8 pack till nästa sommar ;)


Och snart bär det av till ULLAREEED!! gissa om jag längtar?!

Den 4 November åker jag och min kära familj, ska bli så himla trevligt!


Men nu kallar maten, ha det så bra sålänge :)

Av Emma - 4 oktober 2011 06:17

men heeeej!

Kände att bloggningen inte var så rolig som jag hoppats på haha :)


Men i helgen  har det varit full rulle.

Har fått gjort så sjukt mycket i trädgården.

Klippt ner växter, lagt sten runt en del buskar och ett träd, rullat jord, lagt ut sjösten i cirklarna med sten, flyttat en hassel, rensat ogräs och lagt på jord. Och dessutom har jag klippt mormors körsbärsträd. Hon fick för sig att  toppen skulle av, så det var bara till att såga haha, nöjd blev hon iaf :)


Sen i Söndags spela Löberöd, tyvärr blev det förlust så inget kval detta år. Men se det positivt tjejer, nästa år vinner vi hela skiten :D Jag längtar så jävla mycket tills jag får spela (nu får jag spela men ändå). Och jag kommer dö lite inombords nu i Oktober, ingen träning förän i slutet av månaden då inomhussäsongen börjar :( Lite drygt, men tjejerna har gjort ett utmärkt år så dom behöver vila sig lite ;)


Längtar som fan till inomhus, det är nog min starka sida eller vad man ska kalla det. åååhhh!!!!


Men nu får jag bo på gymmet varje dag, och bli fit for fight sen när träningen drar igång. Ska dit efter jobb idag och köra hårt hårt hårt!!


 Nu kallar jobb, vi hörs när vi hörs :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards