Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Emma - 13 januari 2011 19:35

HAHAHHAHA, ni måste kolla.

sååå jävla rolig :D:D hahahhaa

http://existenz.se/out.php?id=30532



HAHAHA ååååh jag döör :D:D

Av Emma - 13 januari 2011 19:22

Jag hata låten som fan när den kom ut, men nu när jag lyssnat sönder den så gillar jag den som fan :D:D häää. Ska se om det funkar att lägga upp låten :)


Daniel Adams-Ray
Gubben I Lådan lyrics


Fått en flaska I huvet, legat sövd på akuten.
Varit död I minuter, hela själen var bruten.
Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet.
Jag har famlat I'mörker, men I dig såg jag ljuset.
Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.


Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


Blivit lämnad I staden, medan du gick och blunda.
Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan.
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen.
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget.
För jag tänkte på jag-et, och jag såg alla tecken.
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.


Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.
Tusen gånger om.


Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor.
Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du I mitt hjärta.
Ta mitt skimmer, för jag brinner.
Du är blott en blek lanterna, jag har gjort det här så länge.
Jag kan lika väl fortsätta.


Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Av Emma - 13 januari 2011 19:10

Nä men tjaaa.

Hur är läget med er alla? :D

Med mig är det bra, har just varit och hämtat min mobil så nu kan det minsann bli riktigt feta bilder igen :D Fast jag kommer inte dissa camen på datorn för det haha :p Sitter just nu och lyssnar på fet musik och har på mig den mysiga tröjan jag köpte igår. Köpte nya hörlurar innan när jag hämta min lur från lagningen. Så nu kan jag spela bra musik igen utan att jag stör alla andra :D


Körde hem från Elin vid halv tolv och hämta lillebror i stan innan idag :) Ska lämna honom imorgon till skolan samt systersonen, åka till arbetsförmedlingen och få ett papper på skrivet  sen skicka iväg det, ringa till kommunen i eslöv och böla lite på dom. Sen kommer mor hem och då får vi se vad vi gör :D


Så vad har ni gjort idag då? :)

Ovido - Quiz & Flashcards