Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Emma - 5 januari 2011 22:39

Vilket helvete jag har.

Och jag menar verkligen det.

Nästa gång jag överväger att åka iväg och träna fast jag redan är sjuk så snälla, påminn mig om hur jag mår nu. Mitt huvud sprängs snart, näsan är så jävla täppt att jag inte får in någon luft alls. Halsen är tjock som en elefant och ovan på detta har jag något som kliar och irriterar i halsen, hostan har också börjat komma. Ögonen rinner och gör ont. Jävla skit rent ut sagt..


bläää på att vara sjuk!!

  Såhär ''pigg och glad'' var jag igårkväll..

Nu ser det ungefär 10 gånger värre ut och man hör inte att det är jag som pratar längre. Fyfan för förkylningar!!

Av Emma - 5 januari 2011 14:55

  Det här är mitt problem just nu.

Det är ingenting jämfört med alla som blir slagna, våldtagna, har en jävla massa sjukdomar, har förlorat hela sin familj eller någon närstående, är fattig och har ingenting osv. Ibland undrar jag hur det skulle vara att byta plats med en människa som har ingenting, bara för att verkligen fatta hur jävligt dom har det. Igår kolla pappa och jag på en dokumentär på 4an, kommer inte håg vad det heter men dom skulle operera 100 st på en vecka för något i läppen, typ ett stort hål i mitten av läppen så tänderna syns. hum vad fan heter det? Men där var iaf en pappa som grät och var helt frustrerad över att han tös var en av alla dom hundra och han visste inte hur han skulle ha råd med bussen dit.


Att inte ha råd till bussen är helt sjukt. Tänk alla människor i sverige som tar allt för givet. Klagar över att något kostar för mycket, att man inte har råd till en tröja som kostar 1000 kr när man kan köpa en för 100 kr som ser exakt lika dant ut fast inte är samma märke, eller alla som klagar på sitt jobb, skolan eller vad fan som helst. När jag såg det igår fick jag mig en rejäl tankeställare. Den dagen jag får gott om pengar ska jag börja skänka till fattiga, sjukfonder eller rädda barnen, precis vad som helst!

Av Emma - 5 januari 2011 14:43

Jaa jag som trodde dagen börja bra, men så fel jag kan ha.

5 minuter ifrån center syd kommer jag på att jag köpt min lur på net on net och kan alltså inte lämna den i en telia butik. AAAGGHHHH!!! Mamma skratta och sa att vi kört helt i onödan, men vi drog dit, jag köpa lite sminkpenslar på hm, även om jag inte använder några såna haha. Kan vara bra att ha om jag skulle få för mig, sen drog vi till blomaffären där någonstans. Mamma handla tulpaner och nått annat skit :D Sen körde vi till Malmö - net on net. Jag fick lämnat in min lur och sen drog vi till plantagen på burlöv. Jag köpte väärldens finaste vaser :D:D samt en 10 pack rosor som jag ska ha i, himla fint. Oj, glömde att jag köpte ett linne på Cubus med, Cubus boxningslinne är bara så sköna :D:D


Visst är dom fina? :) 19:90 på plantagen - som hittat (den som ser gul ut är självklart limegrön)

 

Mina vaser med mina rosor i :)

 

Av Emma - 5 januari 2011 10:00

Godmorgon pluttisar :D

Hur är det med er?

Med mig är det kasst, sämre än innan, gör ont när jag andas. Antagligen för träningen :( Men jag ska strax köra till centersyd med mor min, ska bara hitta garantlappen haha :D Och förövrigt äter jag mackor :O har inte ätit det på flera veckor (förutom julafton) Men jag föredrar mina knäckemackor :D

Ha en bra dag :*


    Liiite svårt att ta en helbild, har inte hittat den här sekunderknappen.

Men mina snygga brallor har jag på mig, som bara jag älskar. Alla andra tycker dom är extremt fula hahaha :D Tur jag inte bryr mig då:D

Ovido - Quiz & Flashcards