Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Emma - 26 januari 2011 21:14

Mötet var inte ett dugg intressant. Har redan hört allt en gång i Hardeberga. Men jag kommer riktigt bra överens med dom andra målvakterna så tiden gick lite fortare, eller nä. Vi satt och kolla klockan och jag störde mig på att dom andra snacka heeeela tiden, och när jag sa något till Josse så sa Jörgen till mig, haha och det var den enda gången, snällt och jävligt oturligt haha. :D


Sen körde jag hem och har landat i min kära säng.

Ingen mer bloggning för bloggen är tråkigt.

Jag vill ha nästa onsdag nu :D

Av Emma - 26 januari 2011 16:54

Hej hej hallå!

Jag satt hela förmiddagen och kolla igenom alla mina foton.

La in dom jag ville ha i en mapp och beställde dom på fujidirekt.se . Den storleken jag valde kosta 75 öre/foto. Tycker inte det är så himla farligt för att få dom framkallade via internet och dessutom få dom hemskickade inom 3 dagar :) Jag landa på 301 foto, några dubbletter som min farmor vill ha, farfars fina blommor från hans begravning.Sen tog jag en hel del från skolan, studenten, familjen och skarhults plantskola. Längtar tills dom kommer så jag kan köpa ramar och fotoalbum :D Den totala summan blev 255 kr inklusive frakt på 29 kr. :)


Sen idag ska jag på möte, vi målvakter skulle tydligen vara där kvart över 6 och dom andra halv 7. Sen blir det möte i nästan två timmar :O  Blir ingen träning för mig iaf, ska vila min vad så det inte blir värre.


Vad har ni hittat på idag, och vad händer ikväll? :)

Av Emma - 26 januari 2011 12:18

Godmorgon solstrålar.

Hur är läget idag?!

Själv kunde dagen inte börja bättre. Är så himla glad. Har sovit hela natten, vaknar upp till strålande sol och en dam som ringer från Spendor Plant AB. Spendor Plant AB ligger utanför Helsingborg, i Jonstorp. Det är ett företag som har odlingar, perenner, barrväxter, buskar och träd. Dom levererar växter till anläggningar, plantskolor osv. Hon tyckte mitt CV såg jättebra ut och undra hur jag tyckte om att få köra så långt. För dom börjar 07 på morgonen, ibland 05:30. Det innebär att jag får köra senast 04 eller 05:30 varje morgon. (vet inte hur lång tid det tar att köra egentligen, haha) Men mitt svar var, trivs jag så klarar jag av det. Och hon blev hur lycklig som helst, haha :D Så nästa onsdag (2 Februari) ska jag åka dit på arbetsintervju halv tio. ÅHH!! Jag har längta så, min första någonsin dessutom haha. Men jag hoppas det går bra iaf. Och nu kommer det största problemet. Jag får skjuta upp fotbollen under tiden jag jobbar. (om jag nu får det) vilket jag verkligen hoppas och jag vill mer än något få det jobbet. Min kropp kommer inte att orka gå upp fyra på morgonen och vara hemma halv elva från träningen kvällen innan (om jag börjar 07). Tråkigt men jobb är viktigare just nu!


MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG OCH GLAD JUST NUU :D:D:D

Ovido - Quiz & Flashcards