Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Emma - 29 januari 2011 21:36

Jag bara älskar mina nya sängkläder.

Så himla mysiga och sköna.

Och så jävla snygga :D


Innan jag bädda om.

(Ja jag har två täcken i min säng, ibland fryser jag och har båda duntäckena eller om någon sover hos mig :) )

 

Och såhär fint är det nu :D

Grönt är så snyggt :)

           

Grön kruka, gröna ljus, grön dator och gröna sängkläder.

Bara en del av allt grönt jag har i mitt rum :)

(Mjukisdjuren är från studenten, tycker dom är så söta:) )

 

Av Emma - 29 januari 2011 17:51

Tjuu nu har jag kommit hem från ikea, biltema, plantagen, babyland och xxxl bygg. haha mamma, jag och Jessica var iväg i 6 timmar, helt sjukt. Jag har handlat massa limegröna saker, lycklig!!! :)


  Mina nya sängkläder. Dom är i tvätten just nu så ska lägga på dom ikväll så kommer bild då:) 149 kt för påslakan och örngott, 70 kr för lakanet. Ikea


  Värmeljus, 15 kr för 100 ljus :) Ikea


Torkarblad, 60 kr och dryckeshållare 25 kr, Biltema 


  Växt, den stora 35 kr, två gröna krukor, 15 och 19 kr. Ikea. Lilla pluttväxten 20 kr och svarta krukan 20 kr på Plantagen .


  Ram 59 kr på xxxl bygg, ljus 15 kr st på Ikea


Gröna kuddar 35 kr, den blå 39 kr Ikea


   

Ljusgrejen 30 kr xxxl bygg

Ovido - Quiz & Flashcards