Alla inlägg under januari 2012

Av Emma - 31 januari 2012 22:33

Sex ord:

Trött, glad och jag har biceps

   

hahahha jag dör, Godnatt

Av Emma - 31 januari 2012 17:23

För exakt ett årsen så la jag upp denna text:

Till alla er fina, deppiga, glada, ledsna, sura människor:
Ingen kan fylla din plats på jorden. Du är unik och värdefull.

 

Och det stämmer faktiskt :)


Nu ska jag sova och sen tagga för träning, träffa brudarna och lira boll!

Vilken supertisdag :D


En rolig bild som kan pigga upp din tisdag :)

  

 

hahaha jag dööör, puss hej

Av Emma - 29 januari 2012 20:55

Hej på er:)


Tänkte bara skriva hej och lägga upp lite bilder.

Skulle berätta om gårkvällen men har ingen ork så skriver om den imorgon.

Har firat syster idag med dom närmsta, ätit god mat och den goda chokladtårtan till efterrätt. mumsmums.

Min syster och hennes sambo åkte hem idag så nu ses vi inte förän till påsk då vi förhoppningsvis åker och hälsar på dom i 3 nätter, ska bli roligt :) Har inte varit i stockholm sedan förra året i februari, men min fina vän som nu längre inte är någon vän. Men stockholm med henne har varit så roligt så nu hoppas jag att jag får minst lika roligt med min familj :)


Kommer lite bilder från idag och från när min brorsdotter var här i början av veckan :)


Min storasyster till vänster och min brors sambo till höger, Jenni och Jenny :)


Lillebror och jag, som inte är så liten :)

 


Köpte ett snyggt örhänge igår som passar min snagg ;)

 


Hård kväll igår elloor?! hahahah <3

 


Är detta ett barn eller?! ;)

 


Och nu till mina favoriter:

Kan man gör annat än att älska dom?! <3

     


Min fina storebror och hans underbara dotter <3

     


Tack för en fin helg, den  bästa på väldigt länge <3

Av Emma - 27 januari 2012 23:24

Har haft en så otroligt trevlig kväll :)

Vi åt på Jernkällaren i Höör, otroligt god mat.

Och det bästa är att man fick jättemycket mat för en bra peng.

Jag åt planka med kycklinfile, 159 kr liksom, vart hittar man det annars?!

Sjuuukt gott, sen åt jag bananasplitt till efterrrätt, man kunde varit två som dela på den.

Jag rekommenderar verkligen det stället :)


För övrigt är mina arbetskamrater otroligt trevliga och roliga :)

Det märks ju att man är rätt mycket yngra haha, dom har så roliga historier och minnen att komma med :)

Men en dag är jag väl i samma sitts haha :)


Jag hoppas med hela mitt hjärta att jag kommer få förlängt eller fast där, trivs så otroligt bra :)


Nu ska jag kasta mig i sängen, ska hämta tårta imorgon och sen till malmö med min fina familj. Min kära syster blir ju 30 år imorgon så vi ska gå och kolla rundor i Malmö och sen gå och äta tre rätters meny, mumsmums :)


Godnatt på er, Puss

Av Emma - 27 januari 2012 23:21

Kolla in den här videon, värd att se.

Man får se hur han täcker sina tattueringar :)


Av Emma - 27 januari 2012 16:27

hej godingar :)

Idag är det fredag, äntligen!

Eftersom att jag jobba i söndags så hade jag värsta fredagskänslan hela dagen igår.

Idag har det bara varit en seg dag haha.

Men ikväll ska jag hänga med några från jobb ''dom tuffa grabbarna''.

Alla är mer än dubbelt så gammal som jag men det går väl.

Som tur är så finns där en tjej till haha :)


Ha en trevlig lördagskväll :)


Mys med en fin hund  som gillar att pussas :)


 

Av Emma - 25 januari 2012 20:22

Hej, yes jag lever.

Men är så trött så att jag orkar inte blogga.

Jag vill ha fast anställning nuuuu!!!


Hejdå

Av Emma - 23 januari 2012 20:21

Hejhej :)


Tyvärr får ni inga bilder idag men ett videoklipp på världens finaste istället!

Ni måste ha ljud på för hon är så jävla söt haha :)



 

 Man kan inte göra annat än att älska det lilla livet <3

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards