Alla inlägg under november 2011

Av Emma - 27 november 2011 18:27

Skoja bara, relationen är över!

Av Emma - 27 november 2011 18:08

Det har varit ett jävla liv hela dagen!

Och nu pallar jag inte mer!


Och nu blir det ännu mer liv för detta!

Men människor som alltid ska vända något dom själva säger

till att det är jag som sagt det blir jag jäävligt irriterad på!


Jag har redan avslutat en sån här relation, och jag vill absolut inte göra det en gång till!

Men snart vet jag inte vad jag ska göra!


fan!


Fasters tjej, du får en alltid att må bra <3

 

Av Emma - 27 november 2011 11:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 21 november 2011 18:15

Tjapp!

Idag taggar jag dubbelpass!

Core och zumba (heter inte så på friskis men kallar det för det)

Gött, bra ladd!


Hörs

Av Emma - 20 november 2011 21:50

Hejhej!

Nu har jag gjort det igen, handlat alltså!

Beställde just min tredje onepiece, varför?! Jo det var rea och den är snygg!

Är det en anledning?! - egentligen inte nej!

Men lika glad är jag för det :)

Av Emma - 18 november 2011 17:21

Jerre och jag måste sluta hänga, vi gör bara en massa dumma saker!

I somras impulsköpte vi vars en systemkamera och nu, kan ni gissa vad vi gjort?!

 Jo nu har vi fått för oss att börja bygga naglar, HAHAHA jajaja!

Igårkväll satt vi nog i 3 timmar och vela om vad vi skulle ha för färger, vilket gel och vad man hade allt till.

Senast tisdag kommer grejerna och vi längtar ihjäl oss.


Men vad fan har vi gjort?! Jerre, detta går inte längre.. hahaha :D


jaja sen när jag blivit nått sådär duktig så kan ju folk höra av sig så ska jag fixa snygga naglar för en billig peng :)

Av Emma - 13 november 2011 16:12

hejhejhej!

Blev ingen bra start här kände jag, haha :)

Men så är livet!


Under tiden sedan jag blogga näst sist så har jag gått och blivit med ny bil.

Den är världens finaste och bästa bil, är riktigt nöjd :)

Fotbollen har börjat och jag är glad, har börjat träna nästan alla dagar i veckan med fotboll, gympa och gym och jag älskar det! Snöjouren har börjat på jobb så jag bara väntar på att snön ska komma! Min finas syster har varit och hälsat på från stockholm! Jag har sagt upp en 4 års lång vänskap men det känns bra i hjärtat!


Det är väl lite som har hänt.

Min fina prinsessa har börjat krypa och ställa sig mot saker, tiden går så himla fort! Hon blir snart 7 Månader det lilla livet <3


Annars så händer inte så mycket, blir en massa träning i veckan :)


Idag är det ju även fars dag.

Grattis alla pappor!

Men min pappa är den bästa <3

 


Vi hörs!

Av Emma - 9 november 2011 20:16

Jag har tröttnat på min blogg så tänker köra nytt race!

Från och med nu tänker jag dela med mig av allt möjligt.

Mina åsikter, jobb, träning och vardag!

Jag skiter fullständigt om jag är elak, snäll eller vad fan som helst! Det är min blogg och jag skriver precis vad jag vill!

Passar det inte, läs då inte - enkelt!


vi hörs när vi hörs :)

Skapa flashcards