Alla inlägg under april 2010

Av Emma - 30 april 2010 22:04

Tack Hille för att du skrev den kommentaren som Skurups målvakt hade skrivit till dig på Facebook. Jag som inte har det hänger inte med någonstans ^^,


För er som missat kommentaren:


Detta skrev Liza, Skurups målvakt, till mig om dig på facebook.

Hon var fantastiskt duktig, och stod rätt hela tiden. Tur att vi hade fått lite försprång i målprotokollet innan hon kom in.

Liza vet nog vad hon talar om, för hon har spelat i div 1.




WOOOHOOOWW, JAG ÄR LYCKLIG!!!!!!

Av Emma - 30 april 2010 09:49

Vilket innebär  många saker idag:D

Studiebidrag, sista dagen att jobba den här veckan, träffar min pojkvän, ingen match i imorgon och kl 18:00 idag har jag helg. Känns som att det inte kan bli bättre :D


Ni som möjligtvis har skickat till min mobil, jag skiter inte i er. har bara inte era nr för att jag har skrivit fel pinkod och slängt den andra koden så mitt simkort är spärrat. Fixar antagligen det på söndag :)


Ha en bra dag

Av Emma - 29 april 2010 23:21

Jaha spelade mot Skurup idag.

Kom ca 20 min sent så Anna stod, och när jag kom la vi under med 0-2 och precis innan jag skulle hoppa in blev det 0-3. Jag tycker jag gör en väldigt bra match idag igen, när jag stod så blev det 2-1. Men sluresultatet blev förlust, 2-4 till Skurup. Lite trist, tycker det ska fungera fast jag inte står. Men i övrigt så ska vi spela bra varenda match i 90 min. Men vi skärpte oss i andra halvlek iaf men det räckte inte tyvärr.


Nu ska jag sova, jobb imorgon också sen bär det av till Löderup :)


Av Emma - 29 april 2010 10:19

Jag hatar mobiler.

fan alltså.


Hörs efter jobb..

Av Emma - 28 april 2010 22:35

Idag har jag varit hos farmor :)

Tack underbara du <3


Har jobbat och sen körde jag till min farmor som sagt.

Fika lite och pratade en massa.

I sommar ska jag och hon åka till Helsingborg och gå i Rhododendronparken.

Tror Elin har sin praktik där, eller så var det Anna. Ingen aning:)

Men det ska bli mysigt, bara farmor och jag med en fika korg.


Nu ska jag nanna, blir tandläkaren imorgon  och jag hatar det:(

Usch ...


Av Emma - 28 april 2010 09:26

Godmorgon på er =)

Allt bra idag?


Själv så kurrar min magen otroligt mycket så har just köpt bullar.

Ska bli väldigt smarrigt kan jag lova er.


Vad händer för er idag då?


Själv sitter jag med mitt UF och håller på med det sista i Helårsrapporten, skoj? Eh nä. Men jag får lida genom dagen. Bara nästa vecka kvar och då är det redovisning sen blir det HOLLAND!!!!!

Av Emma - 27 april 2010 21:33

Träningen gick bra, släppte in 1 mål bara och det var för att ingen gick på spelaren och sen sköt hon och alla ducka så jag hann inte reagera. Men träningen var rolig i sig. Jörgen har stor röv som tur är, han rädda bollen med röven (han påstår att det var med foten) Men i min värld var det röven, blir roligare då. HAHAHAHAHA!


För en gångs skull så slapp jag bära in bollarna, västarna och sjukvårsväskan :D haha äntligen vann mitt lag. höhö.


Nu ska jag duscha sen läsa lite (tror jag) Ja Sunken 1, jag är sunkig nu! Hahhaha,  därför jag ska hoppa in i duschen på en gång =)

Av Emma - 27 april 2010 18:22

Asså finns där  ingen gräns för människor?

Kolla den här videon på Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=bY0xgRA_Sk0


  Det är väl fan inte normalt? :s

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards