Alla inlägg under juli 2011

Av Emma - 13 juli 2011 12:28

Testar att blogga från min feta mobil :)

Av Emma - 11 juli 2011 22:55

Bloggen är tyvärr rätt död.

Det ända jag gör om dagarna är att jobba (klippa gräs och rensa ogräs) och sen åka till gymmet och träna, käka och sen sova. Inget roligt liv men jag trivs faktiskt med det.


Har tagit ett uppehåll från fotbollen för att fundera på vad jag vill. Om jag vill stanna, byta klubb eller sluta helt och hållet. Har inget sug efter det längre, vet inte om det är för att jag missa så mycket i början av året, om jag inte riktigt trivts i laget eller om jag inte är nöjd med träningarna. Men en klubb hörde av sig och jag blev lite sugen på att testa. Kanske dumt att skriva det här men blev lite intresserad fast jag sagt många många gånger att aldrig spela där, men alla förändras väl?  - och konstigt nog, så vill jag bara åka iväg och testa direkt:)  Men ska fundera i veckan och se vad jag kommer fram till :)


Annars så händer det väl inte allt för mycket, lilla Olivia (Olle) växer så det knakar, fasters gosepelle är bara för underbar <3


Men nu ska jag sova, ännu en dag imorgon.

(får se om det blir lite liv i bloggen, kanske kunde vara trevligt?)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards