Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Emma - 3 januari 2011 17:14

Vilken meningslös dag!

Som sagt jag vakna kvart i 1 ungefär.

Sen gick jag in i duschen, kände mig som en ny duscha efter en halvtimme där. Förutom huvudet, det är fortfarande tjockt och har världens jävla förkylning. Inte ett jävla dugg kul. Sen kvart i 5 käka jag frukost, yeah. Tre knäckebröd med leverpastej på haha. Jag hatar detta, aldrig mer att jag ska gå och lägga mig så sent. Hela dagen känns förstörd, eller är förstörd rättaresagt :(


Mög på hela denna jävla dagen!!!

Pappa steker schnitzel nu, jag önskade pommes till. Fyfan vad det är gott, pommes alltså. Om man bortser från alla snabbmatsställen som mc. Blööh hatar deras pommes haha. Men ja så jävla onödigt inlägg.


Men jag mår skit rent ut sagt.

huvudet sprängs nog snart också, av huvudvärk och snor.

mums, nä hejdå!

Av Emma - 3 januari 2011 14:12

Dagen idag kunde ju inte börja bättre, eller?

Jag vaknar upp tio i 1?! helt jävla sinne, bara för att jag var uppe så jävla länge. Jag är mer förkyld och täppt i näsan och dessutom fått halsont. Sen när jag ska kolla min mobil så funkar inte displayen. Så nu har jag letat upp en gammal mobil, tyvärr lillebror, jag vill ha tillbaka min andra nu!! JÄVLA SKITDAG!!!!


suuck. ja en väldigt bra dag med andra ord, eller?

Av Emma - 3 januari 2011 00:28

Jag grubblar fortfarande om cuperna.

Jag vill spela Blentarpscupen före Köpingebro.

Det är bara en dag och där är 8000kr i vinstpengar.

Alltså en stor jävla summa.

Det sporrar mig till att ge gärnet.

Jag vill så gärna stå i den cupen.

Jag håller alla mina tummar och tår för att jag får stå den cupen!!


Köpingebro är på lördagen, en seg cup med mycket väntan. Det tar hela jävla dagen för att spela den samt att man ska åka dit helgen efter och spela a eller b slutspel. Hade det bara varit den cupen hade det varit roligt, hade jag fått stå i båda hade det varit roligt. Men eftersom tränarna bestämmer så blir det bara en cup fick jag höra idag. Och då är det bara blentarpscupen som jag känner mig sugen på. Jag hoppas för allt i världen att jag blir kallad till cupen på söndag, i Sjöbo!!


låt min önskan få bli uppfylld.

Men eftersom allt jag önskar ändå aldrig blir uppfyllt så lär jag aldrig få spela den. Varför skriver jag ens detta då? Jo för jag lever alltid på hoppet fast jag innerst inne vet att det ändå inte blir så. Låt mitt hopp få ha rätt en ända gång. Tack!!


Ovido - Quiz & Flashcards