Alla inlägg under maj 2010

Av Emma - 31 maj 2010 09:33

Fyfan vilken jobbig morgon.

Jag ville verkligen inte gå upp.

Har huvudverk, är svintrött och vädret suger.

Jag hatar måndagar :(


Det är 5 dagar kvar av praktiken, sen äntligen slipper jag skiten.

Nästa vecka ska bli rolig.

Mändag: Ledig men Klassträff hos Håkan på kvällen

Tisdag: ska ha ''lektioner'' tömma skåp osv. Göra vid naglarna med prill och elin på kvällen.

Onsdag: skattjakt och lärarmiddag

Torsdag: Ledig, men mycket att stå i dagen innan studenten.

Fredag: STUDENTEN!!!!!!


Fan vad jag vill ha slut på¨denna veckan nu.

Av Emma - 30 maj 2010 22:55

Känns som att det blir en låång natt :D


 

Av Emma - 30 maj 2010 21:54

Idag var det som sagt match, vi mötte Hallands Nation.

De tog ledningen typ mitt i halvleken av en retur jag släpper, som vanligt är där ingen vilket är så jävla frustrerande. Vi kvitterar i slutsekunderna.


I andra halvlek så gör vi 2-1 och sen 3-1 i slutet. Matchen slutar 3-1 till oss och tack vara vinsten klättrar vi i tabellen och ligger på 8:de plats, haha riktigt dåligt men inte under strecket iaf.


Blev klämd idag mellan 3 Hallands Nations spelare och det gjorde jävligt ont kan jag tala om. Kändes som hela insidan av min mage trycktes ihop till en klump. Fyfan alltså. Men jag överlevde och fega inte i situationen, ett plus och ett minus - två flugor i en smäll.

Av Emma - 30 maj 2010 11:25

Nu ska jag strax köra iväg och jobba, heja veberöd xD

Sen blir det direkt till matchen.


Ha en bra dag.


Lite bilder från det jag vann

   

Av Emma - 29 maj 2010 23:36

Varför ska allt vara så jävla knepigt när man är så olika?

Jag hatar detta.. Fan!


Idag var vi som sagt i Göteborg och kollade på MONSTER JAM. Jag filma med min mobil i typ en timma sen dog den :( buhu. Så jag hann aldrig fota, har hela showen på film istället, haha dumt men coolt.


Jag vill också blir MONSTER JAM förare, där fanns en svensk med, han var den enda som välte, tufft. Där var endast en brud med och jag ska faan bli den andre. Riktigt jävla coolt :D


Sen blev det Liseberg, jag vann stor Ballerina, chips - en vanlig liten påse :( hade hoppats på en stor. Sen vann jag en lite noblese (stavas det så?) och där satsa jag på en stor paradislåda men fick bara en lite tröstsak. Buhu :(


Åkte en karusell, flum ride :D sååå jäävla uuuunderbar. Hahah den är den ända karusell jag vågar åka, ja barnkaruseller och kålleradon eller vad den heter. Yes en riktigt tönt är jag.


Nu ska jag sova, är trött, sönderbränd i ansiktet. Fick en söt kommentar från nån mamma tror jag, att jag var illröd och söt. hahaha sen kolla jag mig i spegel, tänk er en kokt kräfta. Ser förjävligt ut muhahahha. Men men, vill ni ha kräfta till middag, hör av er ;)


Nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova. Match imorgon, första på länge. Hoppas jag är likabra som dem andra 3 matcherna :D


Godnatt :*

Av Emma - 29 maj 2010 00:05

Här kommer bilder som jag sa, har fortfarande inte somnat :(


                                       

Av Emma - 28 maj 2010 23:31

Vilken jäävla fredag.

Suck alltså, jag orkar inte flytta mig från sängen, är skitvarm och har två duntäcken på mig men orkar inte ens ta bort dem   

Jobbigt värre.


Nej om jag inte somnar så skriver jag igen eller ger er ett bildmaraton med vackra växter och härliga bilder.

Av Emma - 28 maj 2010 22:16

Ja sjukt dålig uppdatering idag, ingen alls faktiskt.

Gick upp lite senare idag för att min klocka inte ringde, sen

så orkade jag inte blogga heller för den delen.


Idag efter praktiken så drog jag hem, duscha, åt, kolla på alvin och gängen och sen somna jag. Har precis vaknat typ. Märks att jag har fått för lite sömn.


Imorgon kl 10 åker vi till Göteborg, blir dålig uppdatering då med. Men livet är hårt ibland, haha.


Jag hoppas ni har en roligare fredag än vad jag har, ska nog sova vidare nu. Godnatt

Skapa flashcards