Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Emma - 16 januari 2011 22:36

Tråkigt nog gick det inte hela vägen i Köpingebrocupen. Tyvärr blev vi 3a och 4a i gruppen. Bra kämpat ändå tjejer :)


Resultaten blev:

LBK1 - Sjöbo1 0-2

LBK2 - Wä2 1-2

LBK2 - sjöbo1 0-5

LBK1 - Wä2 2-2

LBK2 - LBK1 3-2


Hade Wä förlorat mot Sjöbo hade ena LBK laget haft en chans men Wä slog sjöbo med 4-0. Tråkigt nog. I finalen stod Sjöbo1 och Husie där Husie tog hem segern med 4-1. Grattis. För alla andra resultat klicka HÄR


Jag fota en HEL del under matcherna, enjoy :)

(Bilderna är inte ''jättebra'', fotat med min mobil)


Uppvärmning

          Mina snygga skor fick hänga med :D


LBK1 - Sjöbo1 0-2

                   

LBK2 - Wä1 1-2

                                                                    

LBK2 - Sjöbo1 0-5

           

LBK1 - Wä 2-2

                           

LBK2 - LBK1 3-2 (röda västar)

                                           

Ja som sagt, en jävla massa. haha. Inte så ''jättebra'' bilder eftersom jag fotat med min mobil, som jag skrev överst.. Även om där är 5 megapixel så är suddigt och inomhus inte så jättebra kombination. Men det är bilder iaf :D Nu får alla tagga rejält och göra sitt bästa så att vi får ett grymt lag i Nils holgersson cupen :D:D

Av Emma - 16 januari 2011 06:11

Tja på er.

Hur är läget denna söndagmorgon?

Själv har jag huvudvärk, ett tecken på att jag sovit alldeles för lite, 5,5 timme skulle jag tro. Men som tur ska jag inte spela själv, även om jag hade önskat det. Det är iaf a-slutspel idag för båda lbk-lagen i Köpingebro. tyvärr är dom i samma grupp som jag redan skrivit en gång men dom får vinna och bli tvåa i gruppen :) Jag hoppas någon av lagen hamnar i final, fast jag önskar att båda skulle vara där men det får vi se senare :) Dom möter sjöbo 1 och wä med, så det är inga ''lätta'' lag om man sger så. Men ja, nu ska jag hoppa i duschen sen dra till Veberöd. Vi hörs ikväll eller imorgon :)


Ha en bra dag gott folk.

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards