Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Emma - 7 januari 2011 22:28

Idag har jag mått väldigt bra om man jämför med alla andra skitdagar. Jag ser framemot att kolla fotboll imorgon samt lira själv på söndag! Det är skönt att förkylningen börjar försvinna nu, bara hostan som ska bort den med :)


Men tänker inte blogga mer så säger godnatt nu.

Pöss

Av Emma - 7 januari 2011 20:39

Denna helgen blir ''pojkvän'' fri :)

så jag ska åka iväg till sandby imorgon och kolla på när Hardeberga lirar och skulle kollat på när Sandra stod i mål för Harlösa men hon är skadad så vi ska kolla på cupen tillsammans (hoppas jag) haha :) Så spenderar nog hela kvällen där imorgon :D


Sen på söndag ska jag själv lira boll I sjöbo, Blentarpscupen. Min första cup med lbk, ska bli roligt :D Till förstapris vinner man 8 tusen, andrapris 4 tusen och tredjepris 2 tusen. Men jag siktar självklart på förstapris och det hoppas jag alla andra också gör :D:D

Av Emma - 7 januari 2011 17:32

  HAAHAHHAHAHA jag ska ha röda slingor i håret. Folie är bra shit för att det inte ska kladda, hääää :D Kom att tänka på dagen i Malmö då vi var ailien, hahahaha :D:D

Av Emma - 7 januari 2011 13:06

Nu drar jag till Burlöv.

Ha det nice gott folk.

Bjuder på mig själv lite :D:D

Jag är en sån som aldrig kan ta ett seriöst foto,,HAHAHA :D

    Okej, ett kunde jag ta :D

  HAHAH HEEJ DÅÅÅ!!!!

Av Emma - 7 januari 2011 00:42

Hahaha ååh, jag hitta världens roligaste spel.

Jag spela det igenom hela högstadiet tillsammans med min bästa vän. Sjuuukt roligt är det. Man ska köra och samla pengar, plocka upp kondomer och ha sex med brudar, heja på sina polare osv. Samtidigt så ska man styla sin bil så snygg som möjligt så kör man och klarar olika nivåer :D Mujaffa spillet heter det :D:D Det finns på hamsterpaj, vet inte om man behöver vara medlem för det, men det är enkelt fixat. Det är värt varenda sekund för att lira det, haha :D:D


Där är en cool grej, och det är att man kan köpa en cam och ha i bilen , hahahaha. Kolla själv ;)


     

HAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!


Och min snygga bil, skulle fixa felgarna med men jag krocka precis innan slutet :( buuhuu. Men bara till att på det igen :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards