Alla inlägg under december 2011

Av Emma - 4 december 2011 21:45

Jag blir så jäkla irriterad på en människa som sitter och säger en jävla massa saker till någon annan! Hon tror verkligen att det är så som hon säger, men vi alla vet precis hur det är och det är verkligen inte så hon säger! Jag skäms över att hon beter sig så! Men en sak är säker, det är trist att vi inte pratar längre men fyfan vad skönt det är att inte få dåligt samvete för att jag umgås med en annan tjejkompis! Det känns bra i hjärtat, jag slipper läsa hennes pikar på facebook! Men en sak slipper jag inte, hon måste be någon annan hälsa en massa onödigt strunt till mig som hon ändå inte vågar säga själv när vi väl ses! Hon är äldre än mig men beter sig som 15 i vissa lägen! Och ja, bli du sur för just nu skiter jag i vad du tycker :)

Nog om det !!



Igår träffa jag min fina tjej, fasters prinsessa!

Stor börjar hon bli nu.

Har köpt en uubersöt leksak till henne i julklapp, men den ska hon minsann behålla här!


Har just beställt hem en massa nagelgrejer! Hitta en ny sida som verkar sjukt bra :D

Har ju börjat göra gelenaglar, så är du intresserad så kan du få vara testperson för en billig peng :)

Av Emma - 2 december 2011 20:56

Japp, jag vill inte höra något gnäll om att jag måste ha vila eller att det inte är bra att träna så mycket! Men imorgon går jag på 3 hårda veckor fram till jul! Och jag ska verkligen lägga ner hela min själ i träningen!


Måndag: Core och Dans Fuego

Tisdag: Fotboll

Onsdag: Ki Balance och stepp, eller stepp och core

Torsdag: Basgympa och kondition

Fredag: Grabbgympa och Kondition, eller styrketräning och kondition

Lördag: Medelgympa och kondition

Söndag: LEDIG


Detta ska jag träna om jag är hemma! Är jag inte det får det bli promenader eller så är jag värd att vara ledig två dagar istället för en, haha :)


Men som sagt, gnäll behöver ni inte ge mig.

Peppa mig istället, startar imorgon ! :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards