Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Emma - 11 januari 2011 11:39

Tjatjatjatja!

Läget och så ?

Själv är det bara bra här, ska iväg på möte vilket är så jävla tråkigt. Hoppas på att det inte tar allt för lång tid :)  Elin ringde och väckte mig vid kvart i elva och undra om jag ville komma och käka tårta med henne, haha. Så jag ska nog dra dit där efter :D Hela morgonen har känts helt knäpp, vakna halv 7, väckte lillebror sen vila jag i min säng och flög upp ur sängen halv 8 (då han skulle ta bussen) kuta rundor i hela huset men fann inte en ända människa. Antar att pappa kört honom haha. Somnade om och vaknade vid 9 med världens huvudvärk, somna om igen och vakna när Elin ringde :) Så nu har jag duschat, ska ta och käka frulle och kolla tv till jag ska köra :)


Så vad ska ni hitta på med idag? :)

Ovido - Quiz & Flashcards