Alla inlägg under februari 2012

Av Emma - 29 februari 2012 19:18

Blev ingen träning idag, följde med min älskade mamma på ljusparty. var sugen på att träna men skönt att träffa lite andra människor :) får bli träning imorgon, träffar ju mina brudar så det ska bli skönt :) är ju ledig på fredag så ska ta ett långt härligt gympass på gymmet :)säger godnatt till er nu, orkar inte tänka på bloggen mer idag. pussss

Av Emma - 29 februari 2012 16:53

Dagen idag har varit både bra och dålig.

Har haft ont i magen hela dagen så det har varit ganska jobbigt.

Jag själv har fått roliga besked på jobbet men en arbetskollega har fått sämre.

jag gillar inte när folk omkring mig mår dåligt eller är ledsna.

Det tar på krafterna.


Natten har varit hemsk, har vaknat flera gånger.


Mitt knä gör förbannat ont idag men ska komma iväg och köra ett medelpass ändå, behöver träningen för att orka dagarna nu. Tog ledigt på fredag, jag behöver en dag där jag bara kan vara med mig själv - ensam! Och nu undrar säkert ni som känner mig om det slått slint i skallen, jag hatar att vara själv. Men just nu behöver jag det!


Hoppas på att magonten ska släppa snart, har inte haft ont vid bröstkorgen idag - alltid något!


Hoppas ni haft en fin dag :)



 

Av Emma - 28 februari 2012 20:27

Hej på er!

Träningen var riktigt härlig idag, mitt knä som strular bara!

Kunde inte skjuta eller slå bresida, så hoppas det är bättre till på torsdag.

Jag hatar verkligen målvaktsbiten på grus, jag drar mig för att göra räddningar och annat grejs  för det är så jävla tråkigt. Jag vill ha gräs så att jag kan sattsa fullt ut. Hoppas det kommer snart!


Smärtan i magen och bröstkorgen är inte över, men det minskade under träningen men kom tillbaka som en spark i magen när träningen var slut. Det är sä jävla jobbigt att känna såhär eftersom jag aldrig varit med om det innan. Varför har jag så ont?!?!


Och en annan fråga är, Varför varför händer detta oss?!

Det är så orättvist! <3

 

 

.

Av Emma - 28 februari 2012 17:42

You raise me up, so I can stand on mountains,
You raise me up, to walk on stormy seas.
I am strong when I am on your shoulders;
You raise me up to more than I can be.


<3

    

Av Emma - 28 februari 2012 16:57

Jag mår så otroligt dåligt inombords.

Jag har ett tryck i magen och över bröstkorgen. Jag har aldrig i mitt liv känt såhär förr och jag kan inte sätta ord på hur det känns heller. Men ont gör det, jag har ingen aptit - jag äter för att jag måste.

Jag tänker på precis allting, det har varit så mycket det senaste halvåret som jag inte har brytt mig om innan. Men nu kommer allt på en gång.

Jag mår verkligen riktigt riktigt dåligt!


Ska försöka att komma iväg och lira boll med mina brudar idag, behöver lite energi från dom!

Ni är bäst!


Jag har tänkt på dig exakt hela dagen och jag önskar med hela mitt hjärta att du snart blir bättre.

Ingen förtjänar att må som du, livet är så jävla orättvist!


Av Emma - 27 februari 2012 21:32

Träningen sög stenhårt idag!

Precis innan träningen fick jag världens sämsta besked!

Livet är så jävla orättvist.


Att gå från att vara världens lyckligaste tjej till att få en sådan käftsmäll så att man går under jorden suger stenhårt.

Jag tänker på dig varenda dag och du om någon borde inte få leva såhär!

Jag älskar dig, fina underbara du <3

Av Emma - 27 februari 2012 16:50

Men hallååå!!!

Denna måndagen har varit den grymmaste på vääääldigt länge :D:D

Jag sov hela natten (kryss i taket)

Har skrattat konstant hela dagen med en arbetskollega, vi har målat, pratat och garvat åt nästan allt!

Mitt jobb är bäst och dom jag jobbar med är ännu bättre!!

Fick även reda på att jag får förlängt till siste Oktober!

Kan ni fatta?!?!?!?!?!

ååååhhhhh...

Jag ska få jobba minst 8 månader till med mina underbara kollegor!

faaaan vad roligt, jag är nog världens gladaste tjej just nu, åhåhåhåh!!!


Ikväll blir det träning så ska ta en skön sovstund nu innan maten :D

Hörs ikväll :)

Pussss

Av Emma - 26 februari 2012 18:29

Cambilder is the shit


   


Äter stooora ostbågar :D 

         



hahahaha jajajja PUSSS


Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards