Alla inlägg under januari 2011

Av Emma - 31 januari 2011 21:33

Nä förfan.-

Jag är så jävla irriterad och trött på hela skiten nu, så nu ger jag fan upp.

-.-

Av Emma - 31 januari 2011 21:03

Nu har du fått som du ville.

Det mesta är borta så nu märker väl ingen utomstående att du ens har existerat i mitt liv. Hoppas du blir nöjd och glad nu för du orkar ju aldrig något när det gäller mig.

Av Emma - 31 januari 2011 20:26

baaahh!!!!

Min kropp är trött och tråkigt nog har kanske min ljumske kasta in handduken (jag hoppas inte). men för tillfället känns det så. Vi får se hur det är imorgon. Imorgon ska jag plågas i 1,5 timme, usch. Mitt ansikte kommer göra så ont. sen på onsdag är det arbetsintervjuuu!!!!!! aaaahh jag är så jävla nervös!!! ska köra 19 mil , inte okej!!

Av Emma - 31 januari 2011 16:16

Två cheeseburgare senare är jag proppmätt. Har nog aldrig blivit proppmätt av två chesseburgare förr. Magensäcken har krympt sedan jag börjat äta mindre, men det gillar vi :D Men hade jag varit ni hade jag varit jäävligt avundsjuk över mina chesseburgare, muhahaha :D

 

Av Emma - 31 januari 2011 14:30

Innan idag ringde jag farmor och bjöd henne hit på fika.

Mysigt, gav henne fotona från farfars begravning med.

Hon tyckte dom var jättefina, samt att hon fick lite andra bilder på farfar där han är glad och ser ut till att må bra, älskade farfar <3


Annars så kom resten av mina foton så nu har jag gjort ett ''kollage'' och hängt upp på väggen, riktigt fintfint. När vi kört rundor i Malml efter studenten så körde vi och lämna Elin, där efter tog jag en powernap hahahaha, Har den bilden i kollaget, så jävla rolig. Mamma bara, ska du verkligen ha den där?! du skämer ju ju dig, hahahaha :D så jävla cool, huvudet lutat bakåt med öppen mun, klockren!!


Ikväll blir det fotbollsträning.

Lusten ligger på noll just nu, svinkallt ute och det sabbar allt.

men det är iaf målvaktsträning, det är ju alltid något.


Förövrig kom min efterlängtade tröja med :D:D

Den är sååå mysig.

-

Av Emma - 31 januari 2011 11:26

Till alla er fina, deppiga, glada, ledsna, sura människor:

Ingen kan fylla din plats på jorden. Du är unik och värdefull.



Av Emma - 31 januari 2011 10:20

Holla, läget?!

Själv är jag lite småseg men det är måndag så vad fan gör man?!

haha den här veckan händer lite mer än vad förra gjorde.

Idag är de träning men innan dess vet jag inte vad som händer.

Imorgon ska jag på ansiktsbehandling, ajaj. Tömma porer så kommer se ut som att jag har stoppat huvudet i en bikupa haha.

Onsdag är det arbetsintervju i Jonstorp :D:D Eventuellt fotbollsträning på kvällen.

Torsdag vet jag ej.

Fredag har laget cup i skurup, vem som ska stå får vi tydligen reda på på Onsdag, kan tycka att det är väldigt sent, två dagar innan cup liksom?! men men..

Lördag ingen aning

Söndag eventuellt slutspel i skurup.


Självklart ska jag röra på fläsket alla dagar :D

Ja det var lite, har inget att säg hahaha :D

Jättebra bild, visst?

haha noot, mitt halsband är finast.

Min crossängel för att hedra Helens lillebror.

Jag tar aldrig av mig det (förtuom till cuper och matcher).

Men halsbandet praktiskt taget bor runt min hals :)

!

Av Emma - 30 januari 2011 20:58

Två skilda vägar, livet tillsammans slutar nu!

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards