Alla inlägg under mars 2010

Av Emma - 31 mars 2010 23:05

Har gjort ny design, vad tycks?

Själv blev jag väldigt nöjd för den här gången :)


Nu ska jag sova, Godnatt och sov gott.

Puss

Av Emma - 31 mars 2010 22:06

Asså vad är det för fel på människor egentligen? I måndags blev en äldre kvinna på 78 år gammal misshandlad samt hennes man på 70 år. Vet ni anledningen? Anledningen var att mannen tutade på en kille i 20-30 års ålder för att han parkerat fel eller stod i vägen så dem kunde parkera. Den unge mannen dra ut den äldre mannen och börja misshandla honom. Kvinnan for ur bilen för att försöka hindra misshandeln men hon får sig en jävel och har haft svåra skador sedan dess och idag avled hon. Detta skedde på en parkering i Landskorna.

VAD FAN FINNS DET FÖR JÄVLA MÄNNISKOR.

Fan vad jag hatar er som ska slåss över en jävla skitgrej. Eller som ska slåss överhuvudtaget. Säger som ena kille dem intervjuade innan sa, Man rör inte en gammal kvinna, och framförallt inte om hon ber en att flytta sin bil. Man rör ingen människa om det har med våld eller något annat att göra.


Nej nu är jag sjukt jävla arg.

Godnatt

Av Emma - 31 mars 2010 21:56

Fy fan vilka människor det finns. Såg någo fuskbyggarna? Det är ju helt sjukt. Gaaah!! Sånna månniskor borde inte få finnas. Såg vad nästa avsnitt ska handla om, helt sjukt. Utrota dem jävlarna!!!


Men nog om det, undra om man skulle ta och lägga sig men jag är hungrig. Ovanligt va? haha nej kunde tänka mig det. Får se om jag hittar något smarrigt att kränga.


Och jag har blivit ännu mer bränd i mitt ansikte, ser ut som en kräfta nu, kul? Nej, men sålänge det inte gör ont så bryr jag mig inte haha. Och för övrigt får jag fortfarande inte av min ring:/ Men tror jag ska plåga mig själv imorgon och försöka få av den:)


Nu är det bara en hel dag imorgon kvar av jobb och sen fredag men det är bara 5 timmar vilket ska bli så otroligt skönt. Sen har jag ledigt och Elin ska få kämpa ^^,




KAUKASISKT FETBLAD  - En sån väst vill jag ha :D ahahah


 

Underbara penceer

Av Emma - 31 mars 2010 20:36

Usch vilken tråkig dag, har knappt gjort något idag. Min chef har inte svarat så jag har mest lullar rundor och hjälpt kunder :)

Har ni haft en bra dag idag då?


Idag kommer fuskbyggarna och jag är laddad framför tvn. Får se vad som händer idag, har inte sett reklamen på tv så det ska bli intressant :)


Imorgon har jag varit ihop med min kära pojkvän i 25 månader, de ni.

Och det är dessutom den 1e April. Tror ni att ja kommer blir lurad på jobbet?

haha återstår att se.


Puss

-

Av Emma - 31 mars 2010 09:43

Nu ska jag köra till jobbet, vi hörs sen:)

Puss

Av Emma - 31 mars 2010 08:54

Godmorgon på er:)

Sovit gott?

haha dessa dagar har jag börjat mina inlägg likadant. Inte så värst spännande men jag gör samma saker varje dag, iaf den här veckan. haha :)


Pajen igår blev riiktigt god, ska ta med mig en bit till jobbet som jag kan mumsa på, vet inte vad jag ska göra idag. Hoppas Bengt har något roligt planerat :)


Vad ska ni göra idag?:)


PUSS

Av Emma - 30 mars 2010 22:16

Pajen är klar!!!!

Så jävla gott.

Nu ska jag njuta så vi hörs imorgon.

Godnatt <3

   

Av Emma - 30 mars 2010 21:36

Har kommit hem och gjort paj med, mums. Just nu är den i ugnen och jag bara längtar tills den är klar. Äpplepaj är ett av det bästa som finns. Nybakad äpplepaj och massor med vaniljsås. Jag tänker på sommar när jag äter det, fy vad gott det är. Ska mumsa i mig det innan jag ska sova:)


Min ring vill fortfarande inte av, kan inte svullnade bara gå ner? :(

Här kommer iaf lite bilder från idag.


Mini orkideer, riktigt gulliga :D 


Primula - Jordviva


  Och snygg bild på mig, haha. Illröd i ansiktet. JA jag har bränt hela ansiktet :(

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards