Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma - 31 augusti 2010 21:31

Lite dålig uppdatering dem senaste dagarna men det jag hör är ändå att jag bara uppdaterar med onödiga inlägg. Är det bättre med ett inlägg om dagen då eller?!

Eller så skit i och läs :)


Men jag börjar bli förkyld och är rätt trött på träningen nu.

Så ska inte träna på ett tag för att se om jag längtar tillbaka igen.

Ena dagen kan det vara hur roligt som helst och andra inte.

Men nu går det neråt så inte lönt att vara där då :)


Annars så har jag haft tre underbara dagar med Elin. Otroligt längesen vi såg så det var roligt att träffas igen ::) Längtar redan tills nästa gång hon är ledig. men det dröjer väl ett tag till, tyvärr. Hon får mig att må bra och det ända jag saknar med skolan är att man fick träffa henne varenda dag :) Vi har iaf varit och hängt i Svalöv med hennes mamma, kollat tv, lekt med hundarna och hä'ngt på mcdonalds. Och massa massa skratt :D Jag var även en sväng i affären med hennes syster igårkväll och snäll som jag är packa jag hennes kasse med varorna och hennes baguette stack upp så min godispåse fick skydda den för det ösregnade ute :(, såg jäävligt roligt ut. Ett smakprov på ett skrattanfall (som inte lät så jävla roligt ändå) :D


Idag så har jag klippt gräset, hann inte med allt för sen var det träning så fiår klippa resten imorgon efter mina två möten som jag har. Hatar möten och jag hatar att inte ha jobb. Men arbetslivet är hårt och jag hoppas hitta rätt snart. Träffa mamma typ en halvtimme idag och det är illa. Det är för lite tid med henne. Mamma är bäst och jag vet inte hur jag ska klarar mig ifrån henne sen i livet. Sålänge jag hör av henne varje dag så får jag vara nöjd, haha, en rikgit mes är jag men inte många som har den relationen som jag har med min mamma :)


Håller även på att värma spagetti och köttfärssås i micron med, var inte hungrig innan när dem andra åt så nu ska jag kränga och kolla på sex and the city:)


Men ni får väl sova så gott sen.

Av Emma - 30 augusti 2010 11:59

Halloj halloj.

allt bra med er idag?!


Själv vakna jag upp med Elin och vi har just krängt frukost, namnam.

Vi har kollt klart på den nya karatekid med och den var helt okej. Missa första halvan igår för att jag somna haha, vilken nyhet. Missade halva sex and the city 2 med för där somna jag också, hähä. Men som tur är har jag redan sett den :)


Idag vet jag inte vad som händer mer än att jag ska hämta lilleman från skolan, hämta niklas från skolan och sen möta pappa på intersport så tim kan få nya gympaskor :)


Vad hade ni tänkt göra idag?!

Av Emma - 29 augusti 2010 19:44

Igår var jag som sagt hos Lina.

Riktigt roligt var det :D

Så jag tackar för en rolig och trevlig kväll :)


Sedan var det match och vi förlorade.

Jag är typ den ända som inte ser något positivt i andra halvlek mer än målen.

Men det är jag det och jag tycker aldrig som andra gör.


Nu har jag haft dejt med Elin på mc, himla smarrigt.

Nu ska vi kolla sex and the city på tv:n för jag har nämligen fått ha brors tv nu när han köpte ny så jag kan koppla min dator till tv:n :D Så nu slipper jag att kolla på min tio tumsskärm, haha :D riktigt fett.


Men vi hörs, hajs

Av Emma - 28 augusti 2010 16:02

Var som sagt i veberöd med Timpa och han ägde, haha.

Han behöver bara tuffa till sig lite så får nog gå ut och köra lite hårt med honom så han vågar gå in i närkamper. haha. Han springer bredvid och mesar, precis som vi gör ibland. Och detta är 7 åringar så vi borde nog skärpa till oss ibland ^^,


Han gjorde två mål och höll nollan en match, en rikitgt kung är han :D

Snygga mål gjorde han också :D


Nu har jag packat ner lite grejer och ska strax köra till stan för att sedan ta tåget till Kristianstad så mer bloggning blir det nog inte idag.


Imorgon har jag match klockan 14:00 i Hardeberga så jag hinner precis hem innan jag måste köra igen. Så risken är att jag blir lite sen till samlingen och därav hinner jag nog inte blogga heller förän efter matchen :)


Men ni får ha det bra så hörs vi imorgon.


PUSS

Av Emma - 28 augusti 2010 09:37

Halloj :D


Idag ska jag köra till Veberöd med lillskiten här hemma, Mamma påstod att hon inte hitta dit och till planen hittar inte jag heller, men har fått beskrivning av pappa så jag ska nog hitta. Men jag tror mamma skyller mest på att hon inte vill sitta där själv, haha ^^,


Så jag får hoppas att dem inte förlorar som dem typ gör i vanliga fall men dem är så söta så, haha och jag hoppas att han gör ett glidarmål för jag var ju taskig som missa det i tisdags, enligt honom. Haha :)


Senare idag så ska jag åka tåg och det har jag inte gjort på väldigt väldigt länge. Hela vägen upp till Kristianstad ska jag minsan, och där finns fetto :D


Men ni får ha en bra dag så hörs vi innan jag kör :)

Av Emma - 27 augusti 2010 21:27

Kom hem för en stundsen från mormor, har varit och klippt med trimmern hos henne medans pappa spika upp lite bräder och måla :)

Trevligt trevligt, god fika med :)


Satt och kolla på NiklasRosénsminnesfond

Sedan klicka jag mig in på crossänglar.

Man kan beställa en ängel för 100 kr till minne av Niklas.

Och självklart gjorde jag det, det är det minsta jag kan göra för hans familj.

Skulle ni också vilja beställa eller kolla på änglarna så är sidan: (klicka på länken)

Crossängel


 

Min ängel som jag beställde :)


Nu blir det sex and the city :)

Av Emma - 27 augusti 2010 17:15

Drog som sagt in till stan och mötte upp mamma, hon köpte två tröjer till sig, en tröja till tim och jag fick även en tröja av henne :) tacktack.


Sen efter drog jag och köpte pizza till mig och kycklingrulle till mamma, sen blev det mc där jag beställde happymeal till Tim :) Redigt gott :D


Nu kollar jag på sveriges värsta bilförare och vilka korkade människor det finns, haha :D

Av Emma - 27 augusti 2010 13:46

Nu ska jag köra in till Eslöv och möta mor.

Hon ville ''gå en runda'' och kolla, haha.

Alla vet att kolla inte funkar för mamma,  :D

Slår vad om att hon lär köpa något, iaf till tim, hähä :)


Men det får ju hon göra om hon vill, :)

Själv står cola överst på min lista, namnam.


Vi hörs later :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards