Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Emma - 2 januari 2011 22:37

Tog reda på lite fakta om cuperna och det var mindre trevligt. Då får jag hålla tummarna för söndagen men det blir väl inte så heller. Men ja, blir det inte söndag blir jag less, men det får jag väl leva med. Hoppas dom tänker smart nu!


Och förövrigt har jag krängt potatischips ikväll, inte bra. Jag gillar inte det egentligen men fyfan vad gott det var. Och tack vare min jävla förkylning så kan jag inte träna bort det imorgon heller. Är det lika fint väder imorgon som idag så ska jag nog gå en härlig promenad bara. Skönt det med :D


Men annars då? Jo har kollat på tre Wallander filmer ikväll och klunkat cola. Bra?! Nä men vissa dagar är så. Nu ska det bli en varm dusch för har inte orkat duscha på hela dagen - sunkig som jag är. Men vem bryr sig?! har bara degat under mitt duntäcke hela eftermiddagen ändå så.


Meningslöst inlägg?!

Jepp!


Puss och godnatt

Av Emma - 2 januari 2011 18:29

Suuuuuuuck.

Jag blir galen.

Mitt huvud känns uppblåst, tjugo meter stort och ögonen gör så himla ont. Varför varför varför?!?! :( Och jag vill dessutom veta om jag får spela cuperna eller inte. Jag vill inte vänta till tisdag, sjukt jobbigt ju. Jag hoppas jag får för jag vill så himla gärna!!!


Nu ikväll käka jag pommes, kycklingspett, vitlökssås och grill och kebabsås. Så jääääääääääääääääääääääääääääävla gott. Pommes och vitlökssås är så riktigt jävla gott. Ta en cream fresch burk och pressa i vitlök, tadaa Super enkelt och supergott :D

Nej nu har jag tippsat er om det med haha.


Ligger i fåtöljen under mitt tjocka och gosiga duntäcke och kollar på Wallander. Funderar på om jag ska gå och hämta en iskall colaburk med, namnam. Som ni märker så har jag inget vettigt att säga men det är kul att blogg på min väldigt snygga limegröna dator :D wiihoo. Nej nu får det vara nog, häääh.


PUSS

Av Emma - 2 januari 2011 15:11

Efter att jag klagat lite börja jag pilla med designen på bloggen. Julen är slut (enligt mig) så nu har jag tatt bort alla julfärger. Fick bli svart och vitt, det är snyggt. En enkel och snygg design :)


Nu ska jag kasta mig framför tvn och ha döööötråkigt,

Puss

Av Emma - 2 januari 2011 14:48

Tjaaabbaaa!!

Är det bra eller?


Här är det förjävligt.

I onsdags så var vi ju på bingo och sen dagen efter fick mamma världens förkylning och har snorat sedan dess. Imorse vakna jag upp helt täppt i näsan, ont i ögonen och hela huvudet känns tjockt. Och jag som har längtat efter fotbollen. Men får vila till tisdag för då ska jag bannemig dit (hoppas jag).


Och idag händer inte ett piss heller.

Gissa om jag är uttråkad till max?

Jaaa ni gissa rätt.

Fyfan.

Hajs


  Ett stort jävla finger till förkylningen!!

Ovido - Quiz & Flashcards