Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Emma - 28 januari 2011 19:43

Tjuuhh.

Idag har varit en kanondag för mig :D

Imorse gick jag upp kvart över 7, väckte lilleman och lämna honom. Väckte lillebror strax efter 8, gick på löpbandet i 25 minuter, duscha och sen kalla på lillebror igen. Lämna honom till skolan, körde och handla kladdkaka och grädde och tog med till farmor, var väl där strax efter 10. Vi snacka skit i flera timmar och kolla på tv, tjugo i två kom mamma och lillebror så då fika vi med kladdkakan och grädden, saft med. Längesen jag drack saft haha :) Sen vid halv 3 körde jag hem, mina foton och en lönelapp hade kommit :D Tydligen hade jag 5 semesterdagar sparade från golfbanan så jag fick 1501 kr. Det tackar jag inte nej till, det var dagar och pengar jag inte visste jag hade, haha :D Och jag fick 151 foto, dom hade fått dela upp min beställning, så nästa vecka kommer förhoppningsvis resterande 150 kort :D:D


Sen åkte mamma, lillebror och jag in till stan och handla mat för att göra räkmackor, så det har vi krängt till handbollen som för övrigt sög stenhårt. Riktigt dålig match.. Men är man inte bättre så, haha..


Imorgon ska jag, mamma och Jessica till IKEA. wihoo, som jag har längtat :D:D


Nej nu ska jag slänga på ansiktsmask och ha det göttans.

Ha en trevlig fredag :)

Ovido - Quiz & Flashcards