Alla inlägg under augusti 2011

Av Emma - 21 augusti 2011 14:06

Tjatjatja!

Malmö matchen blev helt jävla suverän.

Pappas present kunde inte blivit bättre!

Ni som var där vet vad jag talar om, hähä :D

Men det är ju några veckorsen nu men ändå :)


Nästa vecka är jag ledig, det ska blir så jävla skönt.

Bara hänga på gymmet och vara hos Fredrik.

Åker till honom på onsdag, så får träna hårt måndag-onsdag sen får det bli jogging och cykling hos honom resten av dagarna :) Hoppas på bra väder bara!


Så jävla tråkigt att jag knappt bloggar, haha.

Men men där kommer något ibland ;)

Av Emma - 2 augusti 2011 17:14

Nej men heejsvejs.

Tänkte bara berätta att imorgon spelar MFF mot Rangers och gissa vad?!

Jag köpte två biljetter till pappa i födelsedagspresent, en till mig och en till honom. Det är så jääävla fett haha. Och skitbra platser har vi fått med, min kamera ska lätt med :D

Jag hoppas pappa kommer gilla sin present och att malmö vinner, blir så mycket roligare då :)


Annars då, jobbar och tränar varenda dag och jag älskar det.

Har fått in rutinen nu att åka till gymmet varje dag efter jobb, och blir det inte gymmet blir det någon annan sorts träning hemma. underbart!


Fotbollen har jag lagt på hyllan, tills jag får något roligt förslag eller hittar en klubb jag vill spela i, suget är inte så stort även fast jag vet hur jävla roligt det är.

Om du vet något, ring :D


Nu ska jag ut och cykla i det fina vädret, tror det hamnar på 1,5-2 mil :)

Hajs

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards