Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 30 november 2012 22:53

Nu är det äntligen helg! :)

Men hur fan röstar Svenska folket?! hur fan kan man vilja ha kvar Isak när J.E.M är så sjukt jävla mycket bättre?! sällan svenska folket suger på röstning....

Godnatt!

Av Emma - 29 november 2012 21:29

Hej på er!

Nu kommer jag gnälla lite, idag har det varit en riktigt jävla kall dag, har varit stenfrusen i 8 timmar, fyfan alltså. Det har även snöat, men snön kunde ju lagt sig - hade jag älskat :D


Idag har vi iaf bytat två ventiler, gick väldigt bra. Sen lagt lite plattor vilket jag tycker är väldigt roligt så det blev jäkligt bra. Har lite kvar tills imorgon sen ska vi sänka kantsten på en trottoar så den blir handikappsanpassad :)

Sen är det även melle till frulle och fika på eftermiddagen, en braa fredag hoppas jag på :)


Ska bli skönt med helh iaf, är helt slut om dagarna. Men det är bara att bita ihop och se glad ut :)


Nej nu ska jag hopp i säng, gooodnatt pusss  

Av Emma - 28 november 2012 21:18

Hallooj!
Idag blev det riktig kass planering på min träning, sov lite för länge så hann bara springa 3 km men jag ser det som att jag iaf gjorde det, hade annars stannat hemma. Imorgon blir det ingen träning trist nog, vi har idrottspsykologi så får åka till Veberöd istället :) men i helgen ska det köttas iaf :)

Nu ska jag se klart Berg flyttar in och sen sova, är helt slut!

PUSSS

Av Emma - 27 november 2012 21:30

Hallojsan :)
Idag har jag haft en riktigt bra dag alltså :) lagom lugn och skön dag på jobb, lite väl långdragen men helt okej. Direkt efter jobb så åkte jag hem och sov en hakvtimme, käka och drog till gymmet. Där sprang jag 5 km på 30 min och för att vara en av dom som hatar att springa på löpband är jag rätt nöjd. Sen kötta jag magen och hör och häpna, jag stretcha haha :)

Nu har jag precis fixat omelett till frulle imorgon. sitter och trycker i mig ägg och kaviar, gott som fan. Nej nu dags för en dusch, lever upp till sunknamnet idag haha ;)

Puss

Av Emma - 26 november 2012 22:18

Hej på er!
Nu har jag skrivit på och lämnat iväg papperna. Så snart är jag en vaifare, känns både bra och lite sådär. Men det börjar släppa lite nu så det blir väl bättre. Idag var det en riktigt bra träning, många roliga passningsövningar där det blev mycket tempoväxling :) i like it!

Idag börjar mina mördar månader på riktigt, är taggad över detta alltså :)

Nu ska jag sooova, är så himla trött!
Puuusss

Av Emma - 25 november 2012 18:00

Igår avsluta jag ett kapitel i mitt liv, sista kvällen med brudarna.

Jag har skrivit det tidigare men jag skriver det igen, tack för ett fantastiskt år med er. Ni är guld värda och en del av mitt hjärta kommer alltid klappa för er!


Men samtidigt som ett kapitel avslutas börjas ett nytt. Har papperna här hemma som ska skrivas på och lämnas imorgon. Och när det är gjort börjar ett helt nytt liv, ett liv jag måste lägga ner väldigt mycket tid på. Men jag har ett mål med detta och håller jag det så kommer det bli jävligt bra. Jag vill bli bra och bättre, och jag tror att denna klubb har vad som krävs, iaf en bra början. Jag ser framemot nästa år, många roliga inomhuscuper, DM, träningsläger och serien.

Jag hoppas på ett fantastiskt år 2013 i Veberöds AIF


Igår på årsfesten fick vi dessa tröjor, vi är verkligen ängagänget. Mina fina brudar, all lycka till er! <3

 

Av Emma - 25 november 2012 11:53

Godmiddag fina ni!

Igår var en riktig kaosdag.

Sov lite för att mamma, jag och Jerre skulle dra till centersyd. Var där hur länge som helst haha, men det va väldigt mysigt och trevligt. Va hemma vid halv fyra och då va det bara att hoppa in i duschen och fixa mig inför årsfesten med Löberöd. Vilket också var trevlig. Lite långdraget men annars gick det bra. Jag kunde dock haft mer tur med maten. Till förrätt va det grovmacka med gubbröra vilket jag inte käkar, till varmrätt va det fläskfile med potatis, svampsås och ruccolasallad. Äter varken svampsås eller ruccolasallad men köttet och potatisen var riktigt gott :) Saknade dock efterrätt men men!

 Va hemma strax efter tolv och då stupa jag i sängen, skönt det :)


Nu ska jag käka frulle och sen byta om inför träningen i eftermiddag!

Ha en bra dag :)

Av Emma - 24 november 2012 09:00

Hallåå!

Igår var jag och såg på bio med Jerre, vi såg Bröllop i Italien. Helt okej film, fick en del asgarv haha.

Men tycker nog inte den är så värd att se på bio men helt okej ändå som sagt :)


Vi köpte så jävla mycket godis, popcorn och chips men åt nästan inget av det. Vi la nog ut 250 kr tillsammans haha så allt fick ju slängas efter bion men jag hade det huuur trevligt som helst så det får vi göra om Jerre lilla :)



Jerre erövrade popcornen för att det inte skulle låta när hon tog godis ur hennes påse :p

   


Jerre och jag va helt jävla ensamma tills 5 min innan filmen börja haha

   

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards