Alla inlägg under februari 2013

Av Emma - 27 februari 2013 21:39

Vår DM match som vi skulle spelat på lördag blev inställd, Heleneholm lämna WO och jag är rätt glad över det. Alla helger framöver är smockfulla och jag gillar inte det riktigt på ett sätt, eftersom jag gillar att bara mysa ner mig i soffan och se på tv. Veckorna är redan smockfulla så helgen blir min frizon. Så nu har jag heeela lördagförmiddag för mig själv och det ser jag verkligen framemot:)

Nu ska jag sova efter en bra träning, gooodnatt!

Av Emma - 27 februari 2013 12:09

Trots att jag är väldigt negativ till mina sågbyxor så är det otroligt härligt väder, villl grilla korv haha. :)

Av Emma - 27 februari 2013 09:27

Godmorgon:)
Min lycka vara inte så länge haha, idag är det andra träd som ska sågas så på med dom jäkla byxorna igen! Är duktigt trött idag,det blir dubbla pass för mig om dagarna, först gå med 10 kg extra på mig, sen pulsa rundor i snön med feta stövlar och lira boll på kvällen. Inte konstigt att jag är trött i benen varje dag. Nu tycker jag iaf snön kan försvinna och våren kan komma så jag slipper frysa:) Dessutom är det "bara" 23 dagar kvar till Barcelona. Och när jag kommer hem har jag fått hund så här ska det minsann mysas och promeneras ordentligt:)

Ha en fortsatt bra dag:)
Puss

Av Emma - 26 februari 2013 21:18

Äääntligen är dom feta träden nere och jag slipper se äckligt fet ut i sågbyxorna haha. Dom ger en verkligen inget bra självförtroende hahaha :)

Nu ska jag sova, har varit och handlat mat och andra hushållsgrejer i halva skåne för 900 kr så nu ska jag väl kunna äta som en ko haha :) godnatt!

Av Emma - 24 februari 2013 21:45

Hej på er!
Idag har jag haft en perfekt söndag!
Började med att tvätta vis sju imorse, sen gjorde kag scones och när dom va klara runt 08 tiden sp knalla jag upp till affären och köpte ost, la mig i soffan och kolla på pretty little liars undertiden jag sprang till tvätten då och då. Vid halv elva kom Jerre och Olivia, vi drog till skånes djurpark och hängde där två timmar. Sen när jag kom hem strax efter ett så kasta jag mig i soffan och där har jag legat tills nu. Haha helt otroligt men den serien är fruktansvärt bra och jäkligt spännande:)

Nu har jag duschat och kastat mig i sängen för att se lite på the big bang theory! Godnatt :*

Av Emma - 23 februari 2013 19:53

Heeej på er!

Tänkte bara säga hej. Lira träningsmatch innan idag mot skurup, vann med 3-1. Hade nog hållt nollan om dom inte fått en straff men men, det va en rätt okej match annars. Har ett jäkla problem med att skjuta iväg bollfan, mina tår var stenfrusna samt att bollen va hård som sten. Sen va inte saken bättre att planen va hal som is i målområdet så sprang och spände mig för att inte trilla. Så på den biten va det mest skit. Längtat till naturgräs och mjuka sköna bollar haha :)

Min matchtröja hade kommit idag med, sååå jääävla snygg. 91 blir mitt nr i Veberöd med, nice nice :) Fick även min uppvärmningsoverall idag så nu är jag verkligen en i gänget :)

Efter matchen åkte jag till min fina familj och krängde våfflor, goooott ska ni veta att det va :)

Nu ska jag skiva upp frukt sen blir det mello, ha en fin lördag :)

Av Emma - 21 februari 2013 20:07

Hallåå i stugan.
Tänker vara väldigt kort för är helt slut haha.
Har haft en seg dag på jobb, körde passet jag fått i uppgift, gick riktigt bra. Orkar mer och mer på plankan (vilket jag hatar att göra även om den är väldigt bra), så ren jävla vilja så går allt haha :) sen laga jag mat (japp, jag laga mat före duschen för jag var vrålhungrig, lever upp till sunknamnet hahaha). Blev stekt broccoli och strimlad skinka, sen gjorde jag äggröra till med ost i - förbannat gott :) nu har jag duschat och kastat mig i sängen, ska se ett avsnitt glee sen sova gott!

Godnatt på er :)

Av Emma - 20 februari 2013 18:14

Hejsan!
Idag har jag ingen lust med något, speciellt inte träning för det är förbannat jävla kallt ute, brrr. Men det är bara att hoppa i kläderna och köra iväg! Idag är det träning i Lund, hoppas att det inte blåser så mycket där :)

Annars idag har jag grusat hela förmiddagen, sen va jag nere vid sjön med en på jobb och skulle se om det gick att ploga isen men plogbladet bara vek sig på fyrhjulingen så det verkar som att folket får vara utan is i år :/

Hoppas ni haft en bra dag :)
Förövrigt så närmar resan sig :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards