Alla inlägg under juni 2013

Av Emma - 30 juni 2013 21:07

Gud vad jag älskar att bo här, nu är det verkligen hur hemtrevligt som helst. Att lite småprylar kan göra så stor skillnad :) slänger upp massa bilder så får ni själv se. Nu är iaf familjeväggen äntligeb klar tog bara 4 månader att fixa dom sista ramarna haha ;)

Bilderna kommer i rätt ordning, före först och sen hur det ser ut nu :) love it :)

Av Emma - 28 juni 2013 20:57

Slänger upp en bättre bild där det blir lättare att se! Bara kriga gott folk och ge aldrig upp! Tro på er själv, det är viktigt :))

Av Emma - 28 juni 2013 17:43

heeeej!

Nu kommer här ännu ett peppinlägg, wooopwoop.

Jag tror hela tiden att mina ben inte minskats under tiden jag tränat Men jäävlar, det har fan hänt en del.

Om man tänker sig första bilden som är tagen för kanske 8-9 månadersen, hur brett det är mellan mina fötter och hur låren går ihop. Sen på andra bilden som är tagen idag, mellan fötterna och låren, Craaazy :)


Så nu vill jag bli frisk och fortsätta krigaaaaa!!!

Puss

   

Av Emma - 27 juni 2013 18:38

Jag vill bli friiiisk! Det enda vettiga jag gjort idag är att jag tvättat två maskiner tvätt. Har sovit nästan hela dagen samt ätit pizza. Och jaaaa jag åt pizza igårkväll men vem fan bryr sig. Just nu är jag glad att jag får i mig något. Har levt på glass och ballerina alla andra dagar typ. Nu har jag precis varit iväg och handlat glass, godis och pringles. Ska ligga kvar här i min ensamhet i soffan. Lär somna snart igen, är helt slut.

Hoppas er torsdag varit roligare :)

Av Emma - 27 juni 2013 10:58

Hej på er!

Fortfarande sjuk och ser ingen bättringsväg heller :((

Igår va det ju spelarmöte, det gick inte alls min väg och jag börjar undra hur jag ska orka. Tanken va att vi skulle ha 4 veckors uppehåll med egenträning, det kortades ner med en vecka, alltså 3 veckors uppehåll. Istället för att träna 2 dagar i veckan ska det bli 3 dagar i veckan, och inte nog med det. Vi ska börja träna en halvtimme tidigare. Jag vet att jag är så jävla negativ just nu men tänk er själv, vi har tydligen tränat 52 träningar, jag missa 10 vattengympa träningar eftersom jag körde egenträning hemma, sen har jag missat 4 träningar pga sjukdom. Alltså har jag kört till 38 träningar och till varje träning har det tagit 1, 5 timme tur och retur. Jag har kört i snökaos, tränat i flera minusgrader, tränat trots jag börja ploga snö 03, 30. Jag har kört mellan 8-10, 8 mil till varje träning. Jag har suttit i min bil i över 70 timmar till och från träningar, matcher och möten, jag vill inte ens veta hur många mil jag har kört detta året men det är galet många. Och ja jag väljer själv, men det är jobbigt, riktigt jävla jobbigt.

Men det är en höst kvar, sen har jag hela livet framför mig. Jag ger aldrig upp men det börjar ta på psyket och krafterna!

Ett gnällinlägg men jag behövde bara få det ur mig så jag slutar grubbla på det! Nu vill jag bli frisk så jag kan kötta på gymmet, bli stark och vältränad! :)

Av Emma - 26 juni 2013 22:20

Tänkte göra ett inlägg för min skull, och ja det blir halvnakna bilder mest för att jag ska kunna ha dom kvar och jämföra. Sist jag lämna in min mobil radera dom alla mina bilder trots att dom bara skulle byta skärm. Och där fanns ju mina före bilder innan jag börja med kostschema. Så jag slänger upp några bilder här så jag kan leta upp dom till hösten om jag skulle bli av med dom :)

Så det här är jag, 77-78 kg fett blandat med muskler. Denna kroppen ska vara vältränad, eller iaf åt det hållet till jul. Det är ett stort mål, men ett mål jag ska klara. Ska kriga hela vägen, det får kosta vad det vill. Men jag ska visa att det går med rätt mat och träning, utan äckliga dieter, protinshakes, piller osv. Har jag kunnat kriga bort 20 kg så kan jag kriga bort hälften till :))

Så kräks om ni vill, men vänta på resultatet, då jävlar alltså! :))

Av Emma - 26 juni 2013 13:29

Nu är det glasstime, lever på glass känns det som. Ska bege mig ut i regnet och köpa magnum mandel, livets bästa glass tror jag :D

Ikväll blir det spelarmöte och sen lite käk på det. Hoppar träningen idag, känns inte värt det. Vill bli frisk nu :)

Puss på er!

(Köpte tröjan i ullared för 90 spän, som hittat)

Av Emma - 26 juni 2013 11:21

Hallå i stugan! Hur är det med er?
Själv har jag ju som sagt blivit sjuk, vakna i måndags med världens halsont. Nu är jag extremt förkyld :(

Men det jag skulle säg va att det är trist att köpa jeans haha, köpte ett par vrålsnygga igår på ullared men för att lår och rumpa ska få plats måste dom vara alldeles förstora i midjan vilket är sjukt tråkigt. Gillar inte skärp men måste ha det i alla mina jeans nu. Så att minska lår och rumpa hade varit välbehövligt men vet inte hur det ska funka. Ger dessa 8 veckor med nytt schema där jag ska lyfta så tungt jag bara kan så får vi se hur ben och rumpa reagerar på detta, ska bli intressant :)

Såhär ser det ut i alla mina jeans, fast dom flesta är mycket större i midjan :/
Någon med samma tråkiga problem?

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards