Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Emma - 18 januari 2011 13:41

Nu ska jag snart köra till stan och kolla om dom har pilatesbollen billig på netto. Dom hade något erbjudande där, pilatesboll för 79 kr. Tyckte det var billigt (inte för att jag vet vad dom kostar annars, men ändå) haha. Sen ska jag till jysk och köpa en korg som allt mitt smink kan ligga i :D wihoo, hade erbjudande på den med för 25 kr haha :D Men ni får ha det så bra, lär inte blogga hos Elin.


PUSS

Av Emma - 18 januari 2011 11:35

hajhajhaj.

läget?

Själv är det prima, ingen träningsvärk, bara mör.

Tänkte jag skulle gå på bandet innan idag men efter 7 minuter börja det låta konstigt, kom fram till att bandet inte var centrerat så den flytta sig i sidled, får be pappa fixa det sen :) Så får gå imorgon istället för idag ska jag åka till Elin :) Inatt slipper jag höra hennes syster prata,skratta och snarka i sömnen. Vet ni hur skönt det ska bli?! Sist jag var där så första natten fråga jag Elin klockan 03 om vi inte kunde lägga oss och sova på soffan, för då hade jag varit vaken i 3 timmar och lyssnat på när Emelie pratat jättehögt, skrattat och snarkat. Natten efter fick jag öronproppar av Emelie så då sov jag skönt. hahahaha :D Men inatt slipper jag det, bara hålla tummarna för att Elin inte har en snarknatt, hon kan vara duktig hon med, haha :p


Vad ska ni göra idag?!

Ovido - Quiz & Flashcards