Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 31 december 2012 07:33

.. orkar snart inte mer, mår så himla dåligt alltså. Har extrem huvudvärk i hela huvudet, ont i hela kroppen, halsont som heter duga, hostar hela tiden och näsan är antingen täpp eller rinner som en kran. Jag har det absolut inte värst i världen men jag måste få klaga lite. Hoppas ni mår bra iaf :)

Av Emma - 30 december 2012 23:26

Hejsan!
Idag har min fina pappa varit här trots att han är sjuk han med. Vi fick ihop min tvbänk och två köksstolar så det är skönt. Nu är det mitt soffbord kvar men det tar jag när soffan kommer. Sen har jag två köksstolar kvar men det är ingen panik med dom, när här är mer än fyra personer samtidigt får jag skruva ihop dom;)

Nu har jag röjt undan en del så nu börjar det likna ett hem :) soffan kunde ju varit här med men på onsdag, då jäklar :)

Tack mina fina familj för att ni hjälper mig :)
Jag älskar er<3

Godnatt!

Av Emma - 29 december 2012 22:48

Hej!

Skrev ett långt inlägg innan men allt stängdes ner. Är iaf rätt sjuk nu, mår inte alls bra. Första natten va inget vidare alls, har sovit riktigt dåligt.

Hoppas ni mår bra iaf :)

Av Emma - 28 december 2012 09:35

Dagen har kommit, idag tar jag mitt pick och pack till lilla Höör. Det känns okej idag, vakna upp lite krasslig men det går väl över under dagen :)

Den här underbart vackra gryta fick jag av mamma och pappa i inflyttningspresent, sjuuukt jävla fin :) tacktacktack!

Av Emma - 27 december 2012 23:33

Nu har jag packat ner hela mitt liv i kartonger och säckar. Sista natten i mitt rum idag. Har blandade känslor men jag hoppas verkligen att det blir bra :)

Godnatt på er!

Av Emma - 27 december 2012 18:38

Hoooj :)
Det är verkligen kaos just nu, det är både med glädje och sorg jag packar ner mina grejer. Det kommer vara så himla konstigt att inte få träffa min familj varje dag men det är dags att skaffa sig ett eget hem :)

Imorgon går flyttlasset och jag börjar undra hur jag ska kunna packa ner alla grejer. Trodde inte det va såhär mycket alltså, sjukt :)

Har varit ännu en sväng på ikea idag, har fått med mig en jäkla massa till hem. Nice nice :)

Hoppas ni haft en bra dag :)

Av Emma - 26 december 2012 22:41

Hallå!
Dagarna går verkligen fort. Om två dagar får jag nycklarna till mitt hem, mitt alldeles egna boende. Det är verkligen galet men otroligt spännande :)


Idag har jag hängt på ikea, fick tag på allt förutom sängram. Den jag ville ha va slut så får avvakta tills jag hittar något annat, denna kom nog inte in förän i februari :/


Men nu är jag så trött att jag ska sova, va på jägers igår förresten. Första och sista gången eftersom att det läggs ner nu men nu har jag iaf varit där haha :)


Godnatt på er :*

Av Emma - 24 december 2012 21:07

Vilken jul, alldeles perfekt :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards