Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Emma - 14 januari 2011 23:40

Mina skor glömde jag ju visa, hähä.

Här kommer några vackra bilder :D

Ellos 249 kr, som hittat :D:D


     

DOM ÄR SÅÅ SNYGGA!!!! Såfort det blir vår kommer dom bo på mina fötter, yäyä. Även när jag åker någonstans där jag inte behöver vara ute haha :D wohoo

Av Emma - 14 januari 2011 23:31

Nu några dagar framåt kommer jag ladda upp flera bildbomber på allt roligt som hände förra året :) Ikväll blir det Eslövs golfbana. Alla morgonbilder och den vackra utsikten saknar jag. Dom fina människorna också såklart :) Ni är guld värda.


                                

          Tänk så vackert det kan vara på en golfbana.

Jag saknar det och önskar jag kunde få jobba där förevigt! 


(jag själv har fotat varenda bild såklart ;) )

Av Emma - 14 januari 2011 20:08

Lever ni elloor?! :D

Har just pratat lite med min tränare, på söndag har dom två lag i a-slutspel i Köpingebro, tror jag ska hänga med och kolla :D:D spännande. Hoppas båda lagen går till finalen, skulle vara roligt  :) Lycka till girls :D


Annars idag har jag lämnat systerson och lillebror, varit på arbetsförmedlingen och fått en lapp påskriven, skickat iväg den, handlat bullar och fika, fixat jämkningslapp så jag får tillbaka pengarna som kommunen dratt skatt på för i December, hämtat ut kläderna jag och min lillebror beställt samt ätit pasta mannen. Sjukligt gott, så nu håller jag kväll och tänker bara umgås med min älskade familj :)


Jag beställde ju som sagt limegröna skor, sjuuukt snygga :D en svart lång munkjacka som ska skickas tillbaka för att mor min trodde jag valt fel storlek så hon ändra, haha. Nu sitter den bra men jag vill ha den stor och pösig så ska beställa en ny, chinosen ska även skickas tillbaka, inte min typ av byxor :) Men skorna är verkligen så Emma-style HAHAHAH, :D Lägger upp bild sen eller imorgon :)

Av Emma - 14 januari 2011 08:14

TJUHUU.

Allt bra med er idag?!

Själv har jag varit uppe med tuppen idag. Väckte systerson vid 7 tiden, körde och lämna honom till skolan (350 meter) HAHA. Sen börja jag skotta hela uppfarten för jag vet sedan tidigare att jag ändå hade gjort det sen haha. Lika bra att göra det direkt. Så nu har jag hunnit lite av allt jag skulle göra, dock hade jag inte planerat in att skotta snö eftersom jag hade hoppats på att det inte skulle snöa mer, men när jag öppna dörren ändrades det ganska snabbt :p


Nu blir det duschen och sen frukost, ska väcka lillebror med och lämna honom. Ska till AF och få en lapp påskriven samt skicka iväg den. Ringa kommunen med och gnälla lite :D:D Sen håller jag helg, hahaha :D Ska handla någon fika till mig och mamma med, skönt att hon slutar vid tolv idag:)


Vad ska ni göra idag?!

Ovido - Quiz & Flashcards