Alla inlägg den 30 januari 2011

!

Av Emma - 30 januari 2011 20:58

Två skilda vägar, livet tillsammans slutar nu!

Av Emma - 30 januari 2011 20:15

Jag är trött, riktigt trött.

Jag har just sprungit för fulla muggar, joggat och gått snabbt i en halvtimme på löpbandet. Känner att mina fötter får vila lite, springer i fotbollsstrumpor och undviker blåsor på tårna, änsålänge är det lugnt men man vet minsann aldrig. Ska upp igen om en stund tror jag, annars får det bli imorgon. Svetten rinner som aldrig förr, ifall ni undrar ;) haha.


Idag har jag inte gjort ett piss, eller jo. Kollat på handbollen. Sverige var verkligen inte bra, sjöstrand var jääävligt grym. Synd att Sverige skulle klanta sig gång på gång. Tycker synd om Danskarna, dom var fan värdiga att vinna. En riktigt spännande match med mycket mål, roligt!


Jag är sjukt sugen på att åka på en weekend, men vart vet jag inte. Det skulle vara roligt att åka till Göteborg och bara shoppa och bo göttans på ett fint hotelll. Men London eller något sånt skulle med vara trevligt.

Vill du hänga med? :D ;)

Av Emma - 30 januari 2011 11:00

Heelllooo!!

Hur är läget idag?! :)

Själv är det bättre än någonsin :D

Mina nya sängkläder är perfekta. Fyfan vad sköna dom är att sova med, jisses. Mjuka och gosiga, bäst helt enkelt. Jag har sovit som en gud inatt och det var välbehövligt kan jag säga. Såhär utvilad har jag inte känt mig den senaste tiden, vilket är många många månader. Men idag vilken morgon att vakna till :)


Idag vet jag inte vad som händer. Ska iaf röra på fläsket hade jag tänkt. Om det blir inne eller ute får jag se när frukosten lagt sig. Idag krängde jag yoghurt och banan, en knäckemacka med keso och skinka på. Mumsfilibaba. Intressant?! Jovisst.


Vad ska ni göra?! har ni något förslag, call me. höhöhööhöhööh


  Fruuukost, namnam


  Har bäddat ner mig i sängen igen, mys!

Ovido - Quiz & Flashcards