Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Emma - 24 januari 2011 21:10

Min vad mår inte bra. Hela muskeln känns som en stor knytnäve som pressas ihop som en vinkork som krampar men ändå inte. Nä beskrivningen lät inte ett dugg bra, får inte ihop det själv, men ont som faaan gör det iaf. Lite massage skulle kanske hjälpa men hur kul är det att göra det själv egentligen?! haha Hoppas det går över iaf och att det inte är något allvarligt :)


Nu är jag så trött att jag ska kolla på scrubs och försöka sova,

hajs

Av Emma - 24 januari 2011 11:26

Hela kvällen igår satt jag och kolla igenom Elins gamla bilddagbok och hitta så många roliga och fina bilder från skolan. Och speciellt från skarhultsplantskola. Mitt hjärta log medans jag kollade på alla bilder samt sparade ner varenda en från plantskolan. Bilderna är från 2008, vår första praktik på Skarhults plantskola. Tror där är någon bild från Helgerna och sommaren 2009 med. Ja var liten och smal om man jämför med nu, haha men mer att älska ;)


                                                       


På bild är det inte lika vackert och härligt som i verkligheten. Ni som inte har varit på skarhults plantskola har verkligen missat något. Jag längtar tillbaka så det sjunger om det. Vila i frid Bengt och din underbara plantskola <3




Av Emma - 24 januari 2011 11:16

Hallåj!!

Hur är läget idag?!

Själv funkar det, gick och la mig med huvudvärk och vaknar med huvudvärk. Inte skönt alls. Idag ska jag på möte trist nog. Hoppas det inte tar lång tid, handlar om en ny handlingsplan med arbetsförmedlingen. Sen ikväll blir det fotboll.


Vad ska ni göra idag?! :)

Ovido - Quiz & Flashcards