Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 30 september 2012 20:00

Har bäddat ner mig i sängen, lär nog somna snart. Har renbäddat idag så kommer förhoppningsvis somna gott.

Hörde att mina brudar vann med 8-1 , så jäkla grymma är dom :)

Nu ska jag fortsätta kolla på tv, taggar inför morgondagen. Imorgon börjar min fasta anställning och jag ska hänga med anläggarna, wuhoo :)

Slänger upp en bild på min frukost idag haha, lätt den bästa på länge ;)

Av Emma - 30 september 2012 12:33

Hallå!
idag mår jag riktigt kasst, så får hoppa matchen. har dåligt samvete eftersom jag aldrig missar en match för att jag är sjuk. men idag skulle jag inte orkar, och eftersom matchen inte är betydelsefull så känns det lite okej att hoppa den.

Ge gärnet idag brudar, vet att ni klarar detta!! :)

Av Emma - 29 september 2012 21:05

Finns det något bättre än myskläder? tror knappast det, hoppas på att må bättre imorgon så jag kan spela vår match. Ska agera snäll storasyster inatt och hämta lillebror, hoppas inga djur är ute inatt ;)


Langosen idag var fruktansvärt god, den godaste på hela året - perfekt avslut :)


Hoppas ni har en fin kväll :

)

Av Emma - 29 september 2012 11:48

Jag är redo för langos, frågan är. Är den redo för mig? :)

Av Emma - 29 september 2012 07:18

Godmorgon på er.
för mig är det ingen god morgon iaf, har sovit sämst inatt, vaknar upp dunderförkyld och asont i halsen. så ont att jag knappt kan svälja, och när jag pratar låter det förjävligt - härligt att vara sjuk.

Vet om att jag har tränat på ganska bra trotts förkylningen, men den brukar försvinna men nu blev det värre. blöööh :( Får se om jag ens kan spela matchen imorgon. Hoppas på att massa te och langos ska ta bort det idag, iaf så halsen är bättre.

Hoppas ni vakna krya och friska och får en bra dag :)

Av Emma - 28 september 2012 20:21

Har kastat mig i sängen nu och väntar på pizza, ska bli gott och det är jag värd efter denna veckas träning :)

Imorgon blir det dessutom langos, vilken helg alltså haha :)

Av Emma - 28 september 2012 17:02

Nu ääär det helg, så himla skönt :)
Har precis ätit så ska åka in till city med pappsen för att lämna tillbaka lite filmer sen gå en runda, härligt :)

Jag önskar er en härlig freeeedag :)

Av Emma - 27 september 2012 12:23

Hallåhallå :)

Idag har jag lite ont i mina lår, var kämpigt på crossen igår när mjölksyran kom men det är gött att köra sådana intervaller (om man ens kan kalla det?)för då ger iaf jag allt hela tiden :)

Ikväll blir det fotboll iaf, hoppas att benen piggnar till tills dess :)

Hoppas ni har en bra torsdag :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards