Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Emma - 10 januari 2011 19:53

Det här har jag beställt från Ellos, eller nä. Inte samma saker som på bilden men nästan haha :D Chinosen såg nog inte likadana ut på internet som i katalogen, den långa tröjan har jag beställt i svart samt dom gröna skorna i högre skaft :) Nice nice, kommer i veckan. Tvivlar på att jag lär gilla chinosen men annars är det bara till att skicka tillbaka :D Tröjan lär jag älska, för det gjorde jag med min gråa fast nu har jag ingen aning om vart den är haha. Men bara att slänga på sig den långa tjocktröjan och ett par tights är så härligt :D


X

Av Emma - 10 januari 2011 17:38

Jag har verkligen ingenting att säg.

Har tvättat 3 maskiner tvätt, sen kommer lillebror och slänger halva tvättkorgen full med kläder igen, kul. Tog just en efterlängtad dusch. Att duscha med alla lampor släckta och endast några värmeljus tända är nog det bästa sättet för kroppen att slappna av, iaf för min del. Är trött och seg, och för var timme blir träningsvärken värre. Det är inte nice, fasar över imorgon :( Men som jag skrev innan, det var värt det, hade roligt under hela cupen igår och alla spelare är otroligt duktiga och trevliga. Jag tror att jag gjorde ett bra val!!


Imorgon ska jag iväg på möte, ska lyssna på tre olika coachingsföretag som ska hjälpa mig att hitta jobb, eller göra det enklar. Ingen aning om vad dom ska babbla om men när dom är klarar skulle jag tydligen välja vilket jag vill bli coachad av. Så jag hoppas det inte tar flera timmar för då kommer jag somna (om det inte är något intressant dom snackar om) . Som ett möte vi var på där en man snacka om den danska marknaden, det han egentligen ville säga under den timmen han snacka om ''sitt'' jobb var att om vi söker jobb på den Danska marknaden hade vi ett garanterat jobb inom 5 år. Ja men hur intressant är det liksom?


Men vi får se imorgon :)

Av Emma - 10 januari 2011 12:39

Dagen har gått sjukt fort.

Har lämnat lillebror, hängt upp tvätt och startat en ny maskin (som också är klar strax), Tömt diskmaskinen, käkat frulle och latat mig på soffan. Vilken härlig dag. Men jag har så himla ont, helt sinnes. Innan klaga jag över att jag var sjuk och när jag väl känner mig nästan frisk så får jag världens träningsvärk haha. 


Hoodtröja och mjukisbyxor är nog dom bästa klädesplaggen ever :D


Av Emma - 10 januari 2011 09:07

Godmorgon.

Allt bra idag?


Med mig  är det inte så värst bra. Jag har världens jävla träningsvärk, mest i ljumskarna och det är inte ett dugg skönt. Och jag vill inte uppleva kvällen eller morgondagen då det säkert är MYCKET värre. Åh fy fan :( Men det är värt det, kanske inte just nu men när träningsvärken är borta så är det värt det haha.


Ska strax köra och lämna min lillebror till skolan, sen ska jag hem och sova igen. Skönt, min kropp behöver bli utvilad, har varit dåligt med sömn den sista tiden, inte ett dugg bra. Men det ska det bli ändring på :) Annars under dagen och kvällen vet

jag inte vad som händer!


Vad ska ni göra idag?!

Ovido - Quiz & Flashcards