Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Emma - 1 januari 2011 20:59

Vilken seg jävla dag alltså.

Imorgon är det dags för fotboll :D

Nästa helg är det cup i köpingebro och i Sjöbo.

Jag hoppas över allt annat att jag får vara med i båda, det hade varit så himla roligt. Men vem vet, jag är ny så kanske inte får :/ Men jag håller alla mina tummar och tår att jag blir kallad till båda!!


Kollar på fångarna på fortet, synd att nätkatterna inte tog sig vidare, hejade på dom. Men får väl kolla vidare på alfapumorna :)

Ha en trevlig lördag!

Av Emma - 1 januari 2011 16:48

Då var det första dagen på det nya året :)

Jag är allmänt uttråkad.

Vet inte alls vad jag ska hitta på :/

Gymmet är stängt idag, tråkigt som fan!!


Hade ni en bra nyår?!


Själv fira jag med min älskade familj.

fredrik kom på kvällen.

Blev ett lugnt nyår, körde och hämta lillebror i harlösa vid kvart över 1 så var hemma vid tjugo över 2. Somna inte förän strax efter 3, var någon bra film på tv. Fredrik la över hela sängen så hans gump har ordagrant varit i min rygg hela natten. hahaha.


Men mör som fan är jag, nu blir det käk.

Hajs

Ovido - Quiz & Flashcards