Alla inlägg under juli 2013

Av Emma - 31 juli 2013 22:17

Så sant så!

Av Emma - 31 juli 2013 12:11

Tjaa!

Igår va jag och fira lilla farmor, hann med ett snabbt pass på gymmet innan. Blev roddintervaller och mage. Känns i magen idag kan jag säg, gött! Har "bara" blivit ett pass om dagen dessa tre dagar, har varit helt slut varje morgon så tänker inte påfresta kroppen mer än vad den redan är. Ser framemot nästa torsdag, då ska koppen få vila helt :) 1, 5 vecka kvar med träning och det ska bli nice :)

Helt otroligt att jag har fått in det så himla bra i min vardag, älskar det alltså :))

Ikväll är det fotboll, målvaktsträningen i måndags va riktigt rolig. Idag är det träning med tjejerna :)

Hitta denna sletna tröjan från hbk, haha. När jag hade denna som uppvärmningströja så va den duktigt kort och satt rätt tight. Men kolla nu, det är fan pepp alltså :)) Fortsätter att kriga på, gör ni det med! Ni kommer få fina resultat, det lovar jag er :))

Av Emma - 30 juli 2013 18:45

Ännu en gång, bilden säger mer än tusen ord!!

Av Emma - 30 juli 2013 15:05

Jag har absolut den finaste systern i världen <3

Av Emma - 30 juli 2013 10:30

En bild säger mer än tusen ord!

Har tänkt på det länge, verkligen tänkt
Hur jag skall få dig att förstå hur det känns
Hur jag skall närma mig detta, våga berätta
Släppa, få hjärtat å lätta
Rädd att jag kanske hade läst dig fel
Kan jag säga nu med säkerhet
Att min första instinkt var korrekt
Nu vill jag uttrycka det i klar text
Du är helt klart unik och speciell
Universum är vigt åt dig själv
Från den djupaste platsen mörkaste delen
Av min själ vill jag berätta det här

Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder Vad som än händer?

Jag hoppas att ditt vin blir till vatten
Blixtar prickar dig
Hälsa till satan, vi hörs
Jag hoppas att olika olyckor händer
Du vet vad jag känner
Jag vet att du hör

Jag hoppas du, Du får leva med det resten av ditt liv
Att du lever med det i all evig tid

Jag hooka? dig en plats att bo när det var svårt
Gav dig min axel när du var full av gråt
Låna dig pengar att klara dina knipor
Hamnar du i helvetet skicka mig ett vykort
Min kamera försvann, du skyllde på min föredetta vän
Som du dessutom knulla i min säng
Vill hellre genomleva nittionio jävla vintrar
Att rulla naken över krossat glas, äta fimpar
Än att nånsin igen känna dina vibbar
Du ljög fan bättre än delfinerna simmar
Huvudperson i mina sämsta minnen
Om du var sist på jorden i elfte timmen

Så..hoppas jag, ( hoppas jag)
Så..hoppas jag, ( hoppas jag)
Så..hoppas jag, ( hoppas jag)
Så..hoppas jag, ( hoppas jag)

Jag hoppas att ditt vin blir till vatten
Blixtar prickar dig
Hälsa till satan, vi hörs
Jag hoppas att olika olyckor händer
Du vet vad jag känner
Jag vet att du hör

Jag hoppas du,
Du får leva med det,
Du får leva med det,
Du får leva med det,..resten av ditt liv
Du får leva med det..

Du spela mina nerver ut tills dom brast
En cancer i röven vart jag än satt
Denna här belöningen blir ditt tack
Hoppas att din utförsäkring går snabbt
Att dom skriver idiot i ditt pass
Att du i ditt nästa liv blir en mask
Fan vad jag behövde få detta här sagt
Blir två ton lättare än vad jag vart

Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder
Vad som än händer.
Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder
Vad som än händer.

Jag hoppas att ditt vin blir till vatten
Blixtar prickar digHälsa till satan, vi hörs
Jag hoppas att olika olyckor händer
Du vet vad jag känner
Jag vet att du hör

Jag hoppas du,
Aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod, asså aldrig, även när du får en ny. Och må din klocka alltid gå tjugo minuter för sakta så att du alltid kommer för sent Och må köttätande myror äta upp dina ögonlock så att du alltid är trött Och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut..Och må dina hårddiskar för evigt alltid krascha.

Av Emma - 30 juli 2013 08:04

Är helt tom!
Igår dog en del av mig bort. Och det är tack vare en person! Jag hoppas personen är nöjd nu, för det är detta människan strävat efter i alla år. Så grattis!

Det som glädjer mig samtidigt är att jag ska bli moster i februari. Ser fram emot det så mycket, 10 årsen jag blev moster nu :)

Min familj och mina vänner, jag älskar er <3

Av Emma - 28 juli 2013 20:43

Ibland blir jag förvånad över hur egoistiska människor kan vara. Vissa måste verkligen vara i centrum, det ska alltid vara synd om dom och det är aldrig deras fel. Men i denna människas fall så är det bara dens eget fel. Personen har själv satt sig i denna situationen. Att man inte ens kan inse att man själv gjort fel, ja då har man rätt stora problem. Jag saknar dig inte, jag saknar inget vi hade, jag älskar mitt liv som det är nu - utan dig!

Jag önskar att du själv kunde acceptera situationen som den är. Men du verkar ha svårt för det eftersom du inte tycker att du gjort något fel, men då kan du iaf acceptera att vi aldrig kommer ha det vi en gång hade. Vi är inte något för varandra, Men du verkar ha feta problem med att acceptera det och gå vidare. Men snälla, låt det va och gå vidare. Vi finns tyvärr i varandras liv men mer än så kommer det inte bli. Och du, sluta tyck synd om dig själv, för ingen bryr sig.

Och ja, nu har jag sjunkit till din nivå, men vet du. Jag tar mig upp lika snabbt igen men du stannar kvar i skiten (eftersom du har jääävligt svårt för att släppa saker och gå vidare)

Och du, sluta läs min blogg. Jag vet att du blir sårad när du inte får vara med i det roliga som vissa andra får. Så gör dig själv tjänsten att sluta läsa :)

Sätter punkt där och tänker inte kommentera något mer.

Puss på er!

Av Emma - 27 juli 2013 22:55

Jag älskar verkligen livet, där jag är just nu vill jag vara ett bra tag till! Jag har världen bästa familj, två underbara syskonbarn som jag älskar mer än livet, fina vänner och det som är pricken över i:et - träningen. Jag behöver inte mer än detta, det får mig att leva och andas.

Jag har valt bort människor som suger ut energi från mig, människor som pratar skit om varandra men låtsas som inget när dom ses, jag accepterar att jag har vissa människor i mitt liv men mer än så kommer dom inte betyda. Aldrig någonsin! Ibland kan man inte välja vilka som måste finnas i sitt liv men man kan välja hur nära man vill ha dom!

Men tillbaka till det bra i mitt liv, även om jag alltid är extremt trött så har jag ändå hittat en bra balans mellan jobb, träning, familj och sömn. Träningen är otroligt viktig, och det vet alla människor runt omkring mig och accepterar att det går före innan nått kul händer. Och det älskar jag, att dom kan se att det är något som är väldigt viktigt för mig :))

Det som saknas dock är ju mannen i mitt liv, men honom har jag inte tid för just nu. Men när jag har det, ja då dyker han väl upp :)

Jag älskar er alla fina människor i mitt liv, tack för att ni har tålamod och förståelse <3

Några av alla fina människor i mitt liv, dock så saknas min syster på bild, men hon vet att hon tillhör den skaran :))

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards