Alla inlägg under september 2010

Av Emma - 30 september 2010 21:24

Mötet gick väl bra.

Fick reda på vem som skulle spela nästa år och inte, och några kanske. Men en del åt mer nej hållet. Sen efter det skulle jag köra Helen hem. jag skulle aldrig sagt ja. haha :D I bilen dit snacka vi om mötet och andra grejer. Det kändes som att jag prata med en vägg, lika mycket svar fick jag tillbaka haha:p Sen skulle vi vänta i Veberöd på att någon människa skulle höra av sig som tog hundra år.

Vi hängde på ST1 macken i säkert en kvart innan jag bestämde mig för at tanka lite. Sen skulle Helen handla något inne på macken men sluta med att vi körde till Ican istället haha. För hon skulle ha ett chocklad som i vanliga fall kostar 17 spän hemma i eslöv, där tog dem 29 jävla kr. Så jag tyckte hon skulle spara sina pengar.


Vi åkte iaf iväg till ican och hon hitta lite choklad och jag med. Gick ut i bilen och brumma runder. Haha vi kolla var alla bodde typ, Elins mamma, my, mys syster, jörgen och andreas haha. Dem ända jag vet bor i veberöd xD Sen kolla vi på snygga hus, jäävligt snygga. Sen stanna vi på någon parkering och vänta. Helen undrar varför jag inte bloggat ikväll. Och jag bara, är du dum eller?! Jag sitter i en bil och kör rundor för att din vän är så jävla seg haha. Gå ut ur min bil. Men hon vägra. Och jag som skulle sova halv nio, yeah right. Så typ halv nio kunde jag köra hem haha.


Nu sitter jag här och ska äta något sen sova.

Är svinhungrig.


Förresten, god kaka Sandra eller vem som nu bakat :)

Av Emma - 30 september 2010 14:59

Har bara latat mig och duschat sedan jag kom hem från jobb, riktigt härligt. Idag ska jag inte göra något iheller utan ligga på soffan och slappa. Så himla härligt. Fast ikväll är det möte i Hardeberga så ska dit och se vad dem säger. Sen ska jag hem igen direkt efter och hoppa i säng tidigt. Tidigare än vad det blev igår haha.

Av Emma - 30 september 2010 06:19

Vilket jävla klagande det var att jag inte gick och la mig halv nio. Trodde inte jag hade så många mammor men ja, uppenbarligen :) Jag valde att uppmuntra en vän till att förstå  vissa saker och där av blev mitt sovande lidande. Har sovit 6,5 timme och ikväll ska jag iaf tidigt i säng. Inte lönt att skriva tid för då blir det väl klagande för att jag lägger mig tidigare. Men men.


Idag ska jag på mötet i hardeberga, ja endast mötet Helen ;)

Får se hur det går och om folk säger något spännande.

Till helgen blir det ju dansgala i Skurup, lördagen :)

Resten av helgen ska vi väl hänga i trädgården om det är bra väder.


Nu ska jag skynda mig att göra gröt, nam nam.

Hajs

Av Emma - 29 september 2010 20:13

Nu är klockan mycket så nu ska jag kasta mig i sängen.

En dag imorgon också.

Hoppas ni haft en bra dag.


godnatt

Av Emma - 29 september 2010 16:28

Okej.

Jag ska nog aldrig har barn

Jag klarar knappt av min systerson.

Idag stod vi och skrek och gal på varandra i typ 10 min. Han slog på mig och jag skratta åt honom så han blev ännu argare. Sen börja jag skrika som honom och då började han skratta istället. Sen gick jag iväg typ 5 min och kom sedan tillbaka för att lyckas övertala honom att åka med och hämta min bror men såklart gick inte det. Så jag fick be om ursäkt och krama om honom och säga att jag älskar honom fast han är jobbig. Och då ville han åka direkt. haha ^^,


Jag vill ha en snäll unge när jag blir större.

Annars lämnar jag den på loppis :)

Av Emma - 29 september 2010 13:33

Tänk att jag redan jobbat 3 dagar. Det är helt sjukt. tiden flyger iväg och det gör inte mig något, haha. Dagara på jobbet går sjukt snabbt, känns som att jag  knappt hinner dit innan jag ska bumma hem igen, haha :) Men det är skönt.


Idag har jag endast rensat ogräs, dem äldre tycker det blir så fint så. haha tur folk blir nöjda annars känns det onödigt. Det är kul att jobba. Och han som jobbar med mig lämna hela tiden. Idag drog han utan att säga något till någon :S Han ska jobba där 3 månader som mig. skum typ.


Nu ska jag umgås med mamma så vi hörs.

Av Emma - 29 september 2010 06:07

Godmorgon.

Idag är jag inte alls lika trött som jag var igår så min nya sängtid får vara runt klockan 29 så har jag somnat till 20.30 Vad skönt det kommer vara. Längtar redan tills klockn är 20 haha :) Här sitter jag nu iaf, fullt påklädd för ännu en dag ute. Sålänge det inte regna så bryr jag mig inte, men börjar det regna så är det inget roligt alls. Tände lite värmeljus när jag gick upp, var ruggigt kallt i mitt rum. Hade tydligen öppnat mitt fönster inatt    haha. Men nu är det löst, stora ljus funkar bra :)


Nu ska jag blogga klart för att sedan gå och koka gröt. Gröt är en underbar frukost, nam nam. Haha förresten. När jag kommer till golfbanan så tar jag alltid av mig mina skor. Igår sa en till mig att jag inte behövde ta av mig mina skor så fort jag kom in. Så fick han till svar att, så fort jag får en chans så tar jag av dem, dem är nog de oskönaste skorna jag har. Men alla ser lika förvånade ut och undrar säkert varför jag använder dem. haha :p


Men iaf, jobb till 13 sen ska jag hem och gosa ner mig i mitt täcke. Imorgon är det möte i Hardeberga. Ska jag dit ska jag endast på mötet och sen få min skyddsängel av Helen. Så jag får väl palla mig dit och se vad dem säger även om jag redan vet vad jag ska göra, vilket nog alla andra vet också. Men men.


Nu ska jag gå och koka gröt.

Vi hörs senare.

Hajs

Av Emma - 28 september 2010 19:16

För första gången på länge så har jag inte varit och tränat idag. Och det känns så himla bra. Skönt att slippa känna irritation, trötthet och ilska. Även om jag haft roligt på träningarna så är det otroligt skönt att inte gå dit. Träningen började för en lvart sedan och jag ska gå och lägga mig nu. Jag tror jag kommer må så bra imorgon.


Idag åt vi nuggets, ris och vitlökssås, mumma. Men enligt vissa är det väl kebab och pizza :) och att jag åt gröt till frukost är väl också kebab. Men jaja, :)


Nu har jag precis tänt värmeljus och ska bädda ner mig till några avsnitt av två och en halv men. Hoppas på att somna där efter :) Ska bara springa och borsta tänderna så somnar jag inte så blir det antagligen ett inlägg senare :)


Godnatt annars.

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards