Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Emma - 4 januari 2011 22:00

   Ja detta var min tanke men så blev det inte!!

Drog iväg och tränade för att få reda på om jag skulle få spela blentarpscupen elleer köpingebro. Och som tur är så ska jag spela blentarpscupen , woohoo :D för en gångs skull går mitt hopp min väg, härligt!! Första matchen är på söndag strax efter 09 tror jag, är inte helt säker :p Men min kropp mår inte bra, sämre än innan träningen, var kanske dumt att dra dit. Ville egentligen inte men vad fan, jag gjorde göra det ändå.. :/


Men det blev inget efterlängtat bad, tyvärr. får ta det imorgon eller så. :)

Imorgon ska jag även till centersyd och lämna in luren min, skit också. Jag hoppas min älskade mamma vill följa med mig :)

Av Emma - 4 januari 2011 00:42

Alla som känner mig vet att jag läser bloggar dagligen.

Och en blogg jag prioriterar högt är Kissie (utöver sunken, som är den ända blogg jag kan vakna upp mitt i natten och starta datorn för, för att kolla om hon bloggat). Kän dig omtyckt sunken ;)


Men tillbaka till Kissies blogg.

Hon är typ jävligt ful, photoshoppar sönder sina bilder, opererar tuttar och fyller på läppar, näsan, kinderna och hakan. Använder 5 cm smink och tycker hon är snyggast i världen - jag tycker raka motsattsen. Men hon är grym på det hon gör, verkligen. Hon kan det här med att provocera men ändå hålla kvar alla läsare. Jag är en av dom som hatar hennes ''bloggimage''' men jag diggar henne ändå.


Sen att alla fjortisar kommenterar att hon är en hora dit och en hora hit. Vet dom vad det ens är? Det kan handla om att hon har ätit gurka till mellan mål,  åååh du är så jävla störd, jävla hora. Eller om hon uttrycker sig om blondinbella tex. ja då 'är hon en hora. En grej jag inte fattar är dagens ungdomar. För allt man gör så är man en hora. Jag fattar inte grejen med att folk skriver det? Ingen tar illa upp vid det ändå längre för dom personerna som säger det har ingen aning om vad det betyder.


Som när jag skriver detta, skulle 100 personer kommentera att jag är en hora för jag säger så. Hur får ni ihop det?


Men ja, sveriges befolkning är udda, haha.

Och nu när jag tänker efter kommer jag inte ihåg varför jag ens skulle göra ett inlägg om henne xD

 Eller jo, om man tittar tillbaka typ 2 år så är det inte samma människa längre. Jag diskutera henne innan och börja googla henne. Det är heeelt sjukt vilken skillnad. Om ni är intresserade så kolla kissies blogg hur hon ser ut nu och sen googla ''kissie'' på bilder så ser ni två helt olika människor.


Ja det var nog det, ahhaha :D

Ovido - Quiz & Flashcards