Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Emma - 22 januari 2011 22:58

Känns som att jag snart inte har någon kvar.

Alla är jävligt bra på att vara falska.

Men snart hinner verkligheten ikapp er och ni inser att jag inte står kvar och vänta på er. Iaf dig!! Jag klassar inte dig som en bästa vän, och det behöver du inte göra med mig heller. En bästa vän berättar man allt för, iaf en sån vän vill jag ha/vara. Vilket jag varit men inte du. Du får ta det precis hur du vill, men jag tänker sluta berätta saker för dig för det gör du aldrig mot mig. Men du har bara dig själv att skylla. Du säger alltid att vi ska vara bästa vänner, när ska du ta och visa det?! Tiden börjar rinna ut och jag har börjat tröttna!


Av Emma - 22 januari 2011 17:44

Jag vill ha choklad!!!

Jag hinner innan handbollen med min rallybil.

Ska jag?!


Mina muskler gör himla ont, bara så ni vet.

Hejdå!

Av Emma - 22 januari 2011 14:42

Wihoo, 45 mins hopprep, utfallssteg med hantlar och stepup(?!) heter det så om man använder ett trappsteg och går upp och ner på?! haha bra beskrivning Emma xD, Men det är bra träning, trött som fan blev jag. Sen gick jag 2,5 km eller något, 18 minuter tog det iaf. Så jävla härligt väder idag, hoppas det håller i sig :D:D


Fast jag undrar om mina muskler verkligen mår bra.

När jag körde utfallsstegen med hantlarna så när jag gick ner med högra benet kändes det precis som att baklårsmusklen skulle sprängas när som helst :s Så när jag kört några gånger gjorde det ondare för var gång så jag sket i det. Undra vad det kan vara?! Någon som vet?! Var det nära till en muskelbristning kanske?! Kommentera gärna om du har någon aning.

Av Emma - 22 januari 2011 11:33

Kom just på att det snart är Mars månad :O

Då måste jag bli cuttad i armen och ta ut p-staven.

Jag längtar inte för fem öre, vart fan har dessa 3 år tagit vägen egentligen!?!?


Hej förresten, hähä.

Idag ska jag hoppa hopprep, har längtat sedan igår haha :D

Undra hur mycket man förbränner egentligen. Det är iaf jobbigare än att gå snabbt på löpbandet :p haha :D


Vad ska ni göra idag?! :)

Ovido - Quiz & Flashcards