Alla inlägg under december 2013

Av Emma - 31 december 2013 16:43

Hej på er!

Tänkte bara önska er alla ett gott nytt år. Hoppas ni får en trevlig och rolig kväll/natt och inte vaknar upp och mår allt för dåligt ;)

Alla pratar om nyårslöften, personligen tycker jag löften är lite överskattade. Vill man något så gör man det, då väntar man inte till nyårsafton för att lova sig själv det. Men det jag lovar mig själv är att ha ett ännu bättre år än vad jag har haft i år. 2014 kommer jag inte vara med människor som tar energi ifrån mig negativt utan vara med dom jag älskar mest och ger mig energi. Jag lovar mig själv även att ha ett ännu bättre träningsår, blir ännu starkare och bättre.

Så med det sätter jag punkt och tycker att ni alla borde ta er i kragen och börja träna (många lovar sig själv att bröja träna, men till skillnad från många andra så ge inte upp i februari utan fortsätt även när det är tungt, det ger dig så mycket mer). :)

Gott nytt år alla ni fina människor där ute, puss på er!

Av Emma - 14 december 2013 08:20

Det här önskar jag mig mest av allt i år. Tänk att få glida in på gymmet i världen snyggaste jacka, ta av sig den och kötta stenhårt i mm sports hoodie och better bodies tights, wuhoo! Vilken känsla alltså :))

Av Emma - 13 december 2013 21:24

Säg hej till mina feta biceps

Och hejdå till tjockhuvudet :D

Av Emma - 1 december 2013 16:45

Men tjaaa :)

Har varit iväg på lite julshopping :)
Fick med mig hem nya skor, jeans och en topp. En topp som jag egentligen inte gillar att se på folk men den här är så fruktansvärt snygg så jag va bara tvungen att köpa den :) hoppas bara att jag kommer använda den med haha :)

Hitta världens snyggaste jacka med. Tror det får bli en julklapp till mig från mig själv lite senare haha :)

Hoppas allt är bra med er :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards