Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Emma - 6 januari 2011 22:20

KOLLA SÅ MYCKET HÅR JAG FÅTT!!!!! :D:D:D

haha söt bild.


Av Emma - 6 januari 2011 21:46


Nyår 08/09

Jag och min fina vän!

Att skratta så mycket så att man inte får luft, samtidigt försöka hålla kvar pezen (eller vad det heter) är inte helt enkelt, men fyfan vad roligt jag hade.


Av Emma - 6 januari 2011 16:20

Jäpp, nu kommer vi ut med alla våra 3 bilar.

Haha men fyfan vad tung snön kan bli såfort det är 0gradigt eller om det är plusgrader. Tog det lugnt så att jag inte ansträngde kroppen. Riktigt härligt väder var det ute innan, men sjukt jävla drygt att få bort den jävla snön.


Nu kommer här en bildbomb :D

Såhär roligt tyckte jag det var, HAHAHAHA


                           Och såhär snygg var jag i håret efter HAHA xD


OCH JAAA, alla bilder hamna i olika ordning eftersom jag la in alla på en gång, förutom den första och den sista. Men jag skiter faktiskt i det. Det tråkiga är att jag saknar min samsung med 5 megapixelkamera, den sunkiga jag har nu är på 2,0. SKIIIIT. bilderna hade varit snyggare med bättre kamera, men skitsamma :D

Av Emma - 6 januari 2011 13:41

Jag undrar en sak.

Är det roligare med bilder i bloggen?

Eller det var bättre förr utan bilder?

HAHAHA ..


Av Emma - 6 januari 2011 13:13

Hojhoj, läget och sånt?

Med mig är det som alla andra jävla dagar :)

skit !! Hade träning idag men ska vila tills söndag då det är cup. Jag hoppas att jag mår MYCKET bättre då!!


Sitter och har ansiktsmask, mysigt.

Jag tänker på Hvilan flickorna, för sist jag gjorde mask var ihop med dom. Härliga tider det :) Men just nu har den stelnat så jag kan inte röra ansiktet HAHAHA.


Såhär snygg är jag just nu :D

    HAHAHAHAHHAHA

nä nu ska jag tvätta av den :)

Ovido - Quiz & Flashcards