Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

VARFÖR JUST JAG?!

Av Emma - 31 oktober 2010 18:21

Kul att någon jävla idiot som inte har något bättre för sig har kapat mitt kort i utlandet och snott 1024 kr. Hur mycket till liv har man?! Jag menar, varför just lilla jag!? varför just någon egentligen. Men ja, ringde och polisanmälde det hela och prata med världens tevligaste kille där. Trodde polisen var snobbig och dryg hähä :p Men han var trevlig ochundra om jag var från skåne, undra om det hörs hahaha :D Sen ringde jag banken och skulle spärra kortjävlet men det hade dem gjort klockan 9 imorse. Nordeakillen ringde vid halv fyra och undra om jag försökt betala i Eslöv idag och då svara jag ja, då undra han om jag verkligen var i Paraguay eller nått och tog ut pengar, öhm nä!? så ja någon jävel hade kapat det.


Så ska till Nordea imorgon och fixa med allt skit och få tillbaka mina pengar. Men det drygaste av allt är att jag haft min kod i 6 år eller något och nu ska jag få ny. JÄVLA PISS!! Men det är riktigt bra att dem spärrar direkt om dem inte får tag i en för jag svara inte första gången eftersom jag tränade :) men ja. får se imorgon :) jävligt onödigt iaf av den människan som gjort det

 
 
Sara

Sara

1 november 2010 13:24

Fy fan va drygt!!! Arg man blir.. Haha inget förtroende för polisen? ;)

http://pamittsatt.devote.se

Emma

1 november 2010 18:30

haha nej uppenbarligen inte eftersom jag blev så chockad :p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards