Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Emma - 12 oktober 2010 21:26

Hur faaaan kan man spela så dåligt?!

2-0 målet är ju pinsamt på hög nivå.

Hur kan man kasta ett inkast hemåt in i mitten där ingen jävla svensk försöker ta bollen, helt jävla plötsligt så kommer där hundra holländare. Pinsamt. Och sen Toivonen, HUR KAN DU MISSA ÖPPET MÅL?!?!?!! den ska förfan sitta på den nivå som ni spelar på.


Nej matchen är så jävla dålig.

Nu har jag varit uppe i onödan.

Av Emma - 12 oktober 2010 20:01

Paradise hotel är inte ens roande.

Det är så jävla störiga människor som är med.

Speciellt hon Emelie.

Åh måste hon ens säg något.

Förra året var det roande iaf.

Dessa är några jävla människor som pratar jobbigt

och resonerar så jävla korkat ibland.


Fotbollen börjar snart, får se om jag lyckas hålla mig vaken.

Håller mina tummar och tår för att Sverige vinner.

Heja heja


Sunken skrev en så roande grej i sin blogg.

Hon är på andra sidan jorden och får choklad skickad till sig

från familj och släkt.

''Förresten, nu har jag typ 6 st chokladbitar kvar, funderar på att kränga allt nu så att jag slipper se det och så bara ligger det där och frestar.. det vattnas i munnen på mig bara av att skriva det.''

Haha jag blir så jävla road av vissa grejer hon skriver.

haha du är så jävla cool sunken :D

Jag diggar dig som fan!

Av Emma - 12 oktober 2010 17:05

Jobbet idag gick bra, klippte häck- som vanligt.

Imorgon är jag klar med den häcken idaf, skönt :)

Idag har det varit uuunerbart väder igen,

men sjukt jävla kallt imorse :o

Gick ut tio min innan jag skulle köra och starta bilen.

Gissa om det var skönt att komma in i en varm bil :)


Efter jobb drog jag in till stan med mamma och handla lite, sen vila jag li - riktigt härligt. Efter det tog jag mig i kragen och gick ut och skura min bil, den var full av sågspån efter att pappa sågat bränne. Men nu skiner min pärla igen :)


Ikväll är det paradise hotel igen, yäää :p

Sen efter det så är det Holland-Sverige och den matchen får man ju bara inte missa. Eller jag lär ju somna ifrån den men jag ska iaf se början haha :D

Annars händer det väl inte så mycket mer :)


Fick äääntligen in en bild :D

Tagen igårmorse runt halv 8 tiden.

 

Av Emma - 12 oktober 2010 06:06

Är riktigt hungrig.

Det var nog inte sådär jättebra att jag somna lite småhungrig. Idag har jag ont i magen och är vrålhungrig :( Men ska gå och koka min härliga havregrynsgröt och mumsa i mig den. Gröt funkar alltid och är alltid gott, nam nam. Sen blir det jobb, blir det bra väder ska min bil skuras också :)


Vad ska ni göra idag?!

Ovido - Quiz & Flashcards