Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Emma - 5 oktober 2010 21:19

Tyvärr kunde jag inte ge u-laget en vinst men jag gjorde så gott jag kunde. Räddade minst 10 frilägen och en massa andra bollar, förlust med 1-5. Får gratulera TFK Nova till serieseger i division 5. :)

Nu ska jag sova, godnatt

Av Emma - 5 oktober 2010 17:35

Idag ska vi kötta gärnet. Och jag tror att jag blir i målet hela matchen faktiskt. Min ända chans att få spela ute men jag har aldrig stått en u-lags match så vill känna hur det känns, haha :D Och nej, ni behöver inte oroa er, jag ska inte vara lika hård och sträng som jag varit i 3an :p Men hjälpt ska ni iaf få, på ett snällt sätt :) Nu ska jag köra så vi hörs senare.

Av Emma - 5 oktober 2010 13:13

Idag har nog varit den tråkigaset dagen på läänge.. Har rensat ogräs HELA dagen och bara gått och segat för att få tiden att gå. Hon som skulle börjat idag kom inte:S Har int hört av sig i heller. Dålig stil tycker jag. Hon var där senast igår och fick reda på tider och så. men men hennes val.


Idag har jag trillat och tappat min mat.

Jag gick och kratta ogräs sen helt plötsligt tappa jag balansen och trilla ner, for upp fort som fan och kolla runt så ingen så mig. Men oturligt nog kommer där fram en äldre man skrattandes och undra om kanten var hög. haha det kändes så jävla knäppt så det har nog sett väldigt roligt ut. Sen när jag kommer in i huset och ska värma min mat, när jag tatt ut den så tappar jag den på golvet och allt åker ur. Inte min dag idag nej. Så jag hoppas inte min klumpighet håller i sig till matchen ikväll. Älskling skicka just och bad mig sova bort min klumpighet, ska se om det hjälper, för sova ska jag iaf :)


Vi hörs.

Av Emma - 5 oktober 2010 05:56

Jag är supertrött idag men det är bara att gå upp.

Idag är det som sagt u-lags match och det ska bli så himla roligt idag :D Eller det hoppas jag iaf. haha :) Idag är det vinst som gäller bruuudar :D


Klockan är inte så mycket nu men ska väl läsa sunkens blogg som jag gör varje morgon. Har jag tur så har hon skrivit och nu har hon gjort det :) Men ja, det blir jobb som vanligt och idag kommer där en tjej som också ska jobba som jag, dvs för skitlite lön och 6 timmar om dagen :) Men som jag säger till alla så är det bättre än att jag gått utan pengar i 3 månader till tex.


Vi hörs efter jobb :)

Ovido - Quiz & Flashcards