Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Emma - 7 oktober 2010 16:47

Mamma är bäst.

Hon köpte potatisbullar med hem som pappa och jag kunde äta fast hon inte gillar det själv. Hon är så himla söt min lilla mamma :) Så potatisbullarna är i ugnen och vi har gjort extra mycket så jag kan äta på jobb imorgon, mumsigt :) Jag har inte ätit bullar sedan 9an och det är på tok för längesen. Längtar tills dem är klarar :)


Snart är det även Ullared med min familj, älskling och Jessica. Ja dem tillhör familjen men ibland tänker inte folk så :) Vi har hyrt stuga i Varberg och stannar över natten. Den 29 Oktober åker vi och det är även Jessicas födelsedag. Jag tror hon är nöjd över att få spendera den på Ullared haha :D Hon bad mig låsa in henne i bilen efter tre timmar eller om hon handla för mycket haha. Hon är så himla söt, hon är verkligen en tjej jag gillar :)


Nu ska jag gå och kolla bullarna, hajs

Av Emma - 7 oktober 2010 12:47

Usch vilken hemsk dag.

Som jag skrev imorse skulle jag se om jag blev för trött för då skulle jag gå upp helt och hållet MEN jag somna och vaknade halv 7, då skulle jag hinna koka gröt, göra mackor och packa väskan, borsta tänderna och på med arbetskläderna och hinna köra. haha jaja prick klockan 7 rullar jag in på parkeringen. Godmiddag fick jag som hej haha:p Sen tyckte dem lite synd om mig att jag hade ont och att jag var så trött:p


Ut och jobba blev det sen, till frukost vila jag på bordet lite, så himla skönt. Sen ut och klippa häck i ÖSREGN i 2 timmar innan middag. Fint blev det men dygn sur var jag. När jag kommer in så kör dem andra ner och äter i restaurangen så jag blev ensam. Unnderbart skönt eftersom dem bara babblar HELA tiden haha. När jag ätit klart så la jag huvudet på bordet och vakna när dem kom in HAHA xD. Är man trött då?! Sen körde jag hem.


Ska strax köra och hämta Tim, sen hoppa in i en varm dusch eller ta ett varmt bad, får se. Sen ska jag lägga mig rak lång i min säng och sova, häärligt.


Vad har ni gjort/gör idag?

Av Emma - 7 oktober 2010 05:54

Är trött, riktigt jävla trött.

Ska aldrig göra så som jag gjorde igår.

Sitta uppe och kolla på en massa program.

Idag ska jag verkligen i säng senast klockan 9.

Ska gärna ligga där runt 8 tiden, det hade varit härligt.

Får se om jag kan hålla det, för det skulle verkligen behövas.

Idag vakna jag 1 min innan klockan och våga inte snoza eftersom jag sovit så få timmar. Har klätt på mig och fixat mig så nu är det bara frukost kvar och klockan är inte alls mycket. Så ska se om jag blir för trött om jag vilar lite. haha blir jag det så får jag gå upp igen, har ju vaknat till lite nu men jag kan somna överallt och var som.


Förövrigt har jag en jävla träningsvärk. Har ont i armar, axlar och rygg sedan jag slet med rötterna igår. Sen mina ben och ljumskar gör ont sedan mathen. Känns direkt om jag inte tränat på ett tag, men jag har valt det själv så har mig själv att skylla. Nu ska jag vila igen, hajs

Ovido - Quiz & Flashcards