Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Emma - 22 oktober 2010 14:03

Mina frågor är många och varje dag undrar jag varför?! Varför valde du att gå den vägen?! Varför var du så hemlighetsfull och aldrig berättade varför?! Jag försökte men jag fick aldrig något vettigt svar . En dag var du bara borta, om du bara visste vad som fattas i mitt liv, du tog en stor del med dig. Jag ser ditt underbara verk försvinna dag för dag och det är fruktansvärt. Det var verkligen inte såhär vi planerade, att du och ditt verk skulle försvinna samtidigt. Vi skulle få en fin och rolig framtid tillsammans, men mycket skratt och hårt arbete. Jag trodde det var du som skulle ge och lära mig allt du kunde. Du kommer föralltid att vara en förebild för mig. Jag beundrar dig och saknar att ha dig nära. Igår börja dem riva allt, en traktor kör och tömmer bort allt, ditt verk och hela du försvinner. Här finns inget av dig kvar och det är skrämmande. Ditt verk som jag så gärna ville driva vidare ligger nu plant på marken. Jag ska gå i dina fotspår och visa att jag kan klara det utan dig även om min högsta önskan är att få gå vägen med dig.


Gud ville ha tillbaka sin trädgårdsängel.

Du är och kommer föralltid att vara saknad.

Av Emma - 22 oktober 2010 06:36

Hej på er.

Just nu sitter jag i köket med nygjord gröt och tre värmeljus tända. Vet ni vad jag får för känsla?! Att det skulle vara så otroligt mysigt med jul. Den härliga stämningen, underbara ljus och färger. Det är så himla mysigt med julen. Åh, jag längtar verkligen till julen. Nog om det, ska strax köra till jobb,klockan 13:00 är det helg och jag längtar verkligen. Hajs

Ovido - Quiz & Flashcards