Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Emma - 23 oktober 2010 12:51

Kan ju börja med att berätta att min dator är i paj :(

fan fan fan!!

Får lämna in den i veckan och då lär jag vara utan dator, blööh..


Igår färga jag dessutom mitt hårt riktigt mörkt.

Där var dem 1100 kr i förgäves för att bli ljushårig haha.

Sen betala jag 130 kr typ för att fäga håret mörkt.

Mycket billigare att hålla efter det med mörkt än ljus, för

ljus färgar jag hos frisören. Men det blev fint, lite för mörkt men okej :)


Igår var vi även på Bil Bengtsson och kolla i skönheten som jag blev förälskad i när dem hade invigning av den nya bilhallen. Det är en Golf tdi 07, fast hade velat ha den i bensin. Den har dubbla pipor, fyrhjulsdrift, turbo, abs bromsar, tonade rutor och är 6 växlad. Den är så jävla perfekt för mig. riktigt jääävla snygg. Min gamla tös får stå ut tills jag har råd att köpa en Golf 07a. ååh vill så gärna ha den. Kolla på 09an som jag med velat ha fast den avr inte så snygg som jag trodde, just därför vill jag ha 07an!!! GE MIG!!!


Sen baka mim kära pojkvän pannkakor till mig igår med. Riktigt mumsigt. Sen kolla vi på Hata Göteborg och sen var min dator i paj. KAN NI FATTA?!?!


Jag är sårad, jag har inte råd med min älskade bil och min dator har lämnat mig. blää livet suger ibland. Men det finns dem som har det värre så klaga ska jag egentligen inte göra. :)


Idag ska vi till Fredriks kusin och fira henne, ska in och kolla efter present nu snart för dem stängde precis när vi kom igår, haha. Så men det löser sig säkert och det blir garanterat mycket trevligt :)


Imorgon ska jag hem ganska tidigt. Ska iväg och kolla på Hardebergas kval och sen äta mat med dem i klubbstugan. Lycka till tjejer :) 

Ovido - Quiz & Flashcards