Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Emma - 21 oktober 2010 22:09

Ja idag har jag inte bloggat alls.

Har gjort massor av annat än att sitta vid datorn.


Dagen börja med jobb, sura golfare som inte fick gå ut och golfa halv nio för att det fortfarande var frost på gräset. Tydligen så dör gräset om man går på det när det är frost. Hade jag verkligen ingen aning om, haha . Men ja, där lärde jag mig något nytt :) Sen så klippte jag lite pilar, sån som hängde ner och såg allmänt tråkigt ut.


Sen drog jag hem, läste bloggar och fick se att Paulina paow.se hade varit otrogen mot Hugo, hugorosas.se . Och då undrar jag?! Varför vill man ha sex med någon annan när man har en pojkvän som älskar en mer än något annar?! Jag fattar inte alls vad det finns i brudens huvud. Om man älskar varandra och inget kan skilja dem åt så gör man så, och det värsta är med äcklet Nemo som är med o Kungarna av Tylösand. så jävla patetiskt. Åhh hur kan man vara otrogen!?!?!?! Det är nog fan det värsta man kan göra mot någon, och det sjuka är att hon ljugit så jävla länge om det, och hon hade sex med honom TVÅ GÅNGER och innan dess så hade dem hånglat och myst eller vad dem nu skrev. Nej, nu tappa jag respekten direkt för Paulina. Dem två var det finaste bloggparet ever, men fan. Så jävla dumt. Ja Sara Fridolf jag vet att du gillar Bella och Nils mer ;) (som också gjort slut, men inte av otrohet, tror jag).


Japp min värld rasar ibland över dessa bloggar men så är livet.


Sen när jag läst överallt, alla skvallerbloggar, alla inlägg om de och att Kissies.se är sååå jävla elak och skriver att hon hade rätt och att hon är glad för det. Åhhh!!!


Nej sen drog jag till Nova, hitta ett par strumpbyxor, TJOCKA. mysigt. Och två tröjor, nice nice. Hela kalaset gick på 297 kr och det var min studentpresent från Cilla och Danne, tack så mycket :)


Sen drog pappa och jag till Eslöv för att lyssna på några människor om att starta eget. Jag vill verkligen det, starta eget och bara träffa härligt människor och göra fint i deras trädgårdar. Jag kryssa i en ruta att jag skulle ha företag inom 3 år. Och jag hoppas det inte tar så lång tid iaf. Åh jag vill men jag måste ha någon med mig, någon som kan pappersbiten för jag fattar noll., Jag är glad att jag fick godkänt i ekonomibiten och som tur hade jag kära Pörny som tog hand om ekonomin i UF :)


Vi får se, det är mycket jag vill och mamma ger ut mitt nummer till alla som vill ha hjälp haha :p och då är det dags för ett företag tycker jag :D:D


Och för övrigt är mina chanser borta för att kunna åka till Växjö, skit! :(

Men jag har bara mig själv att skylla ..


Så har väl min dag varit och nu ska jag sova hade jag tänkt.

Imorgon bär det av till Löderup igen, mysigt :)

Ovido - Quiz & Flashcards