Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Emma - 8 oktober 2010 19:22

Helg, äntligen helg.

Ska bli mysigt när man älskade pojkvän kommer ikväll, ska gosa in mig i hans famn och bara njuta av min ledighet. Uuunderbart.


Vet ni vad?! MIN BIL ÄR I PAJ. kan ni fatta, min älskade bil har svikit mig. När jag startade den imorse så lös batterilampan. buhu :( Pappa och jag, eller rättare sagt pappa och Fredrik får kolla på det imorgon. Vad hade jag gjort utan er?! Men fan, jävla bil, jag trodde det var du och jag mot alla världens vägar, men icke. Tack för den.


Ikväll ska jag kolla för första gången på Idol detta året, hoppas jag får någon favorit direkt. Förra året fick jag Erik direkt och han vann ju, vilket var bra :)


Ha en trevlig fredagskväll


(jävla bloggplatsen.se, för första gången på länge vill jag lägga upp en bild, men icke. Det går inte, VARFÖR?!?!)


Av Emma - 8 oktober 2010 06:16

Men fan vad störigt. Varför har dem nu lagt till så att allt jag skriver blir gult och man hamnar på eniros sida. BLÄÄÄH!! sabbar ju allt. Så jäävla onödigt!!!

Av Emma - 8 oktober 2010 06:08

Somnade nog runt 9 tiden och det var härligt, har sovit heeela natten och vakna när klockan ringde. Det kunde inte ha blivit bättre. Nu är jag inte så trött, men slår vad om att jag blir det när jag kommer in i huset där vi käkar och har våra grejer. Dem säger att jag nog smakat på Orvars john blund påse:p haha. Men men, idag ska jag inte somna på bordet iaf :D


Blir till att fortsätta klippa häck och jag hoppas att det inte regnar idag, då är det jävligt tråkigt och segt. Jag vill ha helg nu.

Vi hörs

Ovido - Quiz & Flashcards